«گاریدو» كه نام وی به عنوان یك خلافكار جنسی به ثبت رسیده و محكوم به تجاوز جنسی...
 
مرد گروگانگیر در حیاط خلوت خانه خود محلی برای نگهداری این دختر در نظر گرفته و آن را به گونه ای استتار کرده بود که کسی قادر نبود آن را ببیند.
به گزارش تلویزیون بی بی سی،یک زن امریکایی که هجده سال قبل به گروگان گرفته شده بود،در حیاط خلوت مخفی یك ساختمان به همراه دو كودك و رباینده‌اش زنده پیدا شد.
جیسی لی دوگارد وقتی در سال هزار و نهصد و نود و یک در نزدیکی خانه اش واقع در کالیفرنیا ناپدید شد،یازده ساله بود. و پس از آن والدین او هیچ گاه فرزندشان را دوباره ندیدند. 
این زن به همراه دو كودك پس از برخورد اتفاقی پلیس با مردی به نام «فیلیپ گاریدو» كه ظاهرا رباینده «جیسی» و پدر بچه‌هاست، پیدا شد.
«گاریدو» كه نام وی به عنوان یك خلافكار جنسی به ثبت رسیده و محكوم به تجاوز جنسی است، به همراه همسرش «نانسی» در بازداشت هستند.



مردی که این دختر را به گروگان گرفته بود،با او ازدواج کرده و از او صاحب دو فرزند دختر شده است.پلیس این مرد را به اتهام آدم ربایی و تجاوز به عنف دستگیر کرد. 
پلیس با جست‌وجوی منزل آن‌ها در كالیفرنیا، یك حیاط خلوت مخفی را كشف كرد كه در آنجا زن ربوده شده به همراه دو دخترش بود.
به گزارش بی بی سی، به گفته پلیس درون این حیاط خلوت مخفی، چادرها و ساختمانی‌های فرعی به گونه‌ای سازمان یافته، طراحی و ترتیب داده شده بودند كه از بیرون تشخیص آن غیرممكن بوده و این قربانیان بدون هیچ تماسی با بیرون در آنجا محبوس بوده‌اند. بچه ها نیز در انزوای كامل نگهداری می‌شدند.هیچ یك از دخترهای این زن تاكنون به مدرسه نرفته‌اند و هرگز با دكتری ملاقات نداشته‌اند. 
 هیچ یك از دخترهای این زن تاكنون به مدرسه نرفته‌اند و هرگز با دكتری ملاقات نداشته‌اند. تحقیقات پلیس نشان داده این دو دختر فرزندان «دوگارد» و «گاریدو» هستند.
 
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: hamseda.ir
 
مطالب جالب دیگر:
نادیا بیورلین یکی دیگر از ایرانی‌های هالیوود! (+عکس)
می‌دونی نوشابه با یک تکه گوشت چیکار می‌کنه؟! (+عکس)
دختری که پسر از کار درآمد؟!
اعتراف فقط و فقط با یک لیوان آب! (+عکس)
دستگیری جوان‌ترین متجاوز در هند: پسر 9ساله و دختر 6ساله!!
هشت پدیده‌ای که بشر از توضیح آنها ناتوان است!!