مدل جذاب ژاپنی با 47 سال سن شبیه دختران 20 ساله است! عکس
شاید باور کردنش سخت باشد اما این مدل سرشناس ژاپنی 47 سال سن دارد درحالی که شبیه دختران 20 ساله است!

مدل سرشناس ژاپنی که 47 ساله است!

تعداد زیادی از زنان هستند که چهره شان کمتر از سن خودشان نشان می‌دهد مانند بیشتر مدلینگ ها و بازیگران که به جوان ماندن خودشان اهمیت می‌دهند اما چهره بسیار جوان مدل ژاپنی ریسا هیراکو تبدیل به یکی از سوژه های داغ شبکه های اجتماعی، وبلاگ های زیبایی و همچنین دیگر افرادی که به دنبال ظاهر جوان هستند، شده است.

او 47 ساله است ولی بسیار جوانتر از سن واقعی اش به نظر میرسد.

ریسا یک مدل موفق، کارآفرین فشن و همسر سابق بازیگر ایساکو یوشیدا است و تقریباً مدت زیادی است که در ژاپن یک سلبریتی محسوب میشود ولی پروفایل اینستاگرام وی شمار زیادی از هواداران غربی را نیز بخود جذب کرده است.

آنها تصور می‌کردند او دخترجوانی است که در اینستاگرام محبوبیت زیادی دارد ولی دو سال پیش شخصی صفحه ای از ویکی پدیا با نام ریزا هیراکو را با دیگران به اشتراک گذاشت که در آن نوشته شده بود وی متولد فوریه سال ۱۹۷۱ است.


چهره ریسا هیراکو مدل ژاپنی

چهره ریسا هیراکو مدل ژاپنی

مردم باورشان نمی شد این خانم 47 ساله ظاهری چنین جوان دارد و حساب اینستاگرام او به سرعت از 90،000 فالوئر به 200،000 نفر رسید. امروز ریزا هیراکوبیش از 223000 فالوئر دارد.

همانگونه که میتوانید حدس بزنید مردم مدام از او می پرسند وی چطور توانسته خودش را بسیار جوان تر از سنش نگه دارد و بسیاری بر این باورند که احتمالا وی یک روش خاص مراقبت پوست ، رژیم غذایی سالم، ورزش و بطور کلی سبک زندگی سالمی دارد.

واضح است که وی از طرفداران سبک زندگی سالم است چرا که بارها عکس هایی از غذا های سالم، استفاده از لوازم آرایش ارگانیک و آب میوه و دمنوش های تازه خانگی را در صفحه خود به اشتراک گذاشته است.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: parsnaz.com