سوژه شدن تبلیغ برند لوازم آرایشی برای سحری در ماه رمضان با آرایش! عکس
تبلیغ شرکت لوازم آرایشی درباره آرایش کردن در سحر در ماه رمضان, سوژه کاربران در فضای مجازی شده است.

 تبلیغات جنجالی یک برند برای سحری!

یک شرکت لوازم آرایشی آمریکایی فیلمی عجیب را برای آرایش در سحری ماه رمضان منتشر کرده است. این فیلم پس از انتشار با موجی از انتقاد و تمسخر از سوی کاربران روبرو شد. همه یک صدا بر این باور بودند که شرکت مورد نظر در تبلیغ خود به طور کلی راه را به خطا رفته است.

یک برند لوازم آرایشی آمریکایی شعبه ی خاورمیانه, فیلمی را در یوتیوب منتشر کرد و در ایده ای عجیب به زنان مسلمان پیشنهاد داد تا قبل از سحری آرایش کنند.


تبلیغ شرکت لوازم آرایشی برای آرایش در سحر!

تبلیغ شرکت لوازم آرایشی برای آرایش در سحر!


بنا به گزارش سی. ان. ان در این فیلم با عنوان (برای سحری آماده شو) یک مدل را می بینیم که از خط چشم, سایه و ریمل استفاده می کند. به نظر می رسد شرکت مذکور بین وعده ی سحری که قبل از آغاز روز خورده می شود و افطاری که اغلب با خانواده و همراه با دوستان است نتوانسته تفاوتی قائل شود.

البته که آراستگی و تمیزی برای همراه شدن با دوستان و خانواده در افطاری و مانند آن عجیب نیست اما طرح چنین ایده ای برای سحری بسیار عجیب و غیر قابل باور است.

کاربران تصاویر و عکس های جالبی را در این زمینه منتشر کردند و به مقایسه ی بامزه و شوخ طبعانه ی واقعیت و آنچه برند لوازم آرایش پیشنهاد داده پرداختند.

یکی نوشته بود: تبلیغات ماک یکی از بامزه ترین چیزهایی است که امروز دیدم, چه کسی ساعت سه صبح آرایش کامل صورت انجام می دهد و ... از سوی دیگر عده ای هم به دفاع پرداختند و یکی از کاربران نوشت: همه ی کسانی که این تبلیغ را مسخره کرده اند باید بگویم که سال ۲۰۱۵ در دبی بودم که برای سحری از خانه بیرون رفتیم و یک جشن واقعی بود و مردم بهترین لباس هایشان را پوشیده بودند!


تمسخر تبلیغ شرکت لوازم آرایشی برای آرایش در سحر!
تمسخر تبلیغ شرکت لوازم آرایشی برای آرایش در سحر!



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع:  tabnakbato.ir