روزنامه "تورومبوتر" چاپ هلند اعلام کرد که دختران دانش آموز در مدارس هلند از این پس باید مدل جدید روپوشی را بر تن کنند که دامنی توری و بسیار شفاف است. این دانش آموزان همچنین...


تصمیم جدید مسئولان و تصمیم گیرندگان در هلند برای مدل جدید روپوش دختران در مدارس، نشان از آن دارد که این مسئولان و تصمیم گیرندگان نگاهی انسانی به این دانش آموزان دختر ندارند.
روزنامه "تورومبوتر" چاپ هلند اعلام کرد که دختران دانش آموز در مدارس هلند از این پس باید مدل جدید روپوشی را بر تن کنند که دامنی توری و بسیار شفاف است. این دانش آموزان همچنین به هیچ وجه اجازه ندارند که زیر این دامن توری لباسی به تن کنند.
این روزنامه هلندی در ادامه نوشت: این مدل جدید روپوش قرار است جایگزین مدل قبلی که شلوار لی بوده، شود. کارشناسان یونیفرم و لباس، پیش بینی کرده‌اند که این نوع روپوش در آینده‌ای نزدیک در دیگر کشورهای اروپایی نیز اجباری شود. این مدل روپوش به شکل لباسی عادی که خرید آن برای عموم آزاد است، در حال حاضر وارد بازارهای اروپایی شده است.
گفتنی است هلند از نظر فساد اخلاقی، یکی از فاسدترین کشورهای جهان به شمار می‌رود. کارشناسان مسائل روان شناسی پیش بینی کرده‌اند این گونه روپوش‌ها موجب افزایش بی سابقه و غیرقابل کنترل
فساد اخلاقی در مدارس هلند شود.
 
گردآوری: گروه سرگرمی‌سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: shia-online.ir
 
مطالب جالب دیگر:
عکس‌هایی از کودک عجیبی که بینی ندارد!!
پیش‌گویی موسسه طالع‌بینی آمریکا: برد پیت و آنجلینا جولی از هم جدا می‌شوند!؟
خطرناک‌ترین حرفه جهان! (+عکس)
عکس برنده مشهورترین مسابقه عکاسی، تقلبی از کار درآمد! (+ عکس)
تلاش نکنید که سخاوتمند باشید زیرا مادر زادیست!؟
کوتاه و جالب از مردی که هر 2سال، همسرانش را طلاق می‌دهد و با دیگری ازدواج می‌کند!!