شاید در ابتدا کمی‌عجیب به نظر برسد اما اگر شما یا یکی از نزدیکان‌تان چهره این مرد را در خواب دیده باشید، شما هم جزء هزاران نفری هستید که در سرتاسر جهان از ایران گرفته تا امریکا و... این مرد را در رویاهایشان مشاهده کرده‌اند...
 
شاید در ابتدا کمی‌عجیب به نظر برسد اما اگر شما یا یکی از نزدیکان‌تان چهره این مرد را در خواب دیده باشید، شما هم جزء هزاران نفری هستید که در سرتاسر جهان از ایران گرفته تا امریکا و... این مرد را در رویاهایشان مشاهده کرده‌اند!
این ماجرا آنقدر جالب و همه گیر بود که حتی سایتی هم با عنوان «این مرد» راه اندازی شد و تمام افرادی که تجربه دیدن این فرد را داشته‌اند به بحث و اظهار نظر درمورد خواب و رویاهایشان درمورد این آقای مرموز پرداخته اند.
 
 
تمامی‌این ماجراها از ژانویه سال 2006 در نیویورک آغاز شد؛ زمانی که بیمار یک روانپزشک ادعا کرد مردی را بارها در رویاهایش میبیند و با او صحبت می‌کند. این زن میگوید که حتی یک بار هم این فرد را در زندگی واقعی ملاقات نکرده است اما بارها او را درخواب دیده است.
پس از صحبت‌های این خانم، تصویر مرد ترسیم می‌شود و برروی میزکار روانپزشک باقی می‌ماند تا اینکه بیمار دیگری می‌آید و با دیدن این عکس ادعا می‌کند که این مرد را بارها در خواب دیده است.
با این اتفاقات روانپزشک تصویر این مرد را برای تعدادی از همکارانش ارسال می‌کند و پس از گذشت چند ماه، چهار بیمار دیگر هم می‌گویند که این مرد را بارها در خواب دیده‌اند!
 
 
از ژانویه سال 2006 تا کنون هزاران نفر از شهرهای مختلف از جمله لس آنجلس، پکن، بارسلون، پاریس، مسکو و تهران و... اعلام کرده‌اند که این مرد را دیده اند.
افراد اعلام کرده‌اند که این مرد درخواب با آنها پرواز می‌کند، پس از یک روز سخت کاری به آنها آرامش می‌دهد و حتی با آنها غذا می‌خورد.
 
 
 
اما واقعا چه چیزی باعث چنین اتفاقی می‌شود؟
تئوری‌های مختلفی مطرح شده است که شاید جالب‌ترین آنها تئوری‌ای باشد که میگوید: این مرد یک فرد واقعی است، کسی که مهارت‌های خاص روانی دارد و توانایی ورود به خواب افراد را دارا می‌باشد!
 
تهیه و ترجمه: گروه سرگرمی سیمرغ/محمدنخستین پور
www.seemorgh.com/entertainment
اختصاصی سیمرغ
 
مطالب جالب دیگر:
زنی که از 28سال پیش عمل زیبایی می‌کند تا...؟! (+عکس)
مردی که بجای غذا، علف می‌خورد!! (+عکس)
رقص دختر و پسر در نمازخانه يک دانشگاه عربستان!! (+عکس)
زن ایرانی بدون اطلاع شوهرش ازدواج کرد!!
مجری سابق و مشهور ايران در هوای بازگشت به وطن!!
همه چیز درمورد دختری که در 5سالگی باردار و مادر شد!! (+عکس)
ساسی مانکن اتفاقاتی که در کیش رخ داد را توضیح داد!!