ر روزهای گذشته خبری مبنی بر خودکشی بازیگر زن سریال «قلب یخی» در سایت‌های خبری منتشر شد که در ادامه این خبر نیز با نشانه‌هایی که داده شده بود، می‌شد حدس زد فرد مذکور کسی نیست جز...

در روزهای گذشته خبری مبنی بر خودکشی بازیگر زن سریال «قلب یخی» در سایت‌های خبری منتشر شد که در ادامه این خبر نیز با نشانه‌هایی که داده شده بود، می‌شد حدس زد فرد مذکور کسی نیست جز آشا محرابی.
در بخشی از این خبر می‌خوانیم: «وی پس از مصرف قرص برنج و مسمویت شدید، اقدام به رگ زنی از سه نقطه کرده بود که خوشبختانه با تلاش پزشکان این امر ناکام ماند و شانس زندگی مجدد را یافت. بنا بر اظهارات کادر معالج این هنرپیشه معروف، وی سابقه هیچ نوع بیماری افسردگی و روانی را نداشته است و گویا مشاجره وی با خانواده‌اش منجر به خودکشی شده است. این بازیگر به مدت یک روز در یکی از بیمارستان‌های خصوصی غرب تهران بستری بود و علیرغم صلاحدید پزشکان و تنها به دلیل انعقاد قرارداد کاری مهم با رضایت خانواده و قبل از پایان دوره درمان ترخیص شده است».
در حالی که محرابی پاسخ‌گوی تلفن همراه خود نبود، در تماسی با یکی از نزدیکان او در این باره پرسیدیم که وی خبر خودکشی را تکذیب کرد اما با بیان اینکه آشا محرابی هم اکنون در حال استراحت است، گفت: «البته وی کمی ناراحتی و خستگی روحی دارد که با استراحت بر طرف خواهد شد».
این بازیگر سریال‌های «مرگ تدریجی یک رویا»،«آشپزباشی» و همچنین سریال ویدیویی«قلب یخی» را در کارنامه دارد و این روزها مشغول بازی در سری دوم همین سریال به کارگردانی محمد حسین لطیفی است.

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: fardanews.com

مطالب جالب دیگر:
رابطه عاشقانه کیت وینسلت با یک مرد پولدار و جوانتر از خود!! + عکس
نقش زنان در جنگ جهانی دوم! + عکس
لنزهایی از جنس طلا و الماس برای جذاب کردن چشمان شما! + عکس
معنی برخی کلماتي که از زن‏ها می‏شنوید!
عکس: شاهکار مهندسی در طراحی دستشویی اوپن در طبقه دوم دانشگاه
خوشحالی یک زن از پیدا شدن قورباغه در سالادش!! + عکس