درمان انگل به روش های طبیعی و خانگی + طرز تهیه سالاد چغدر
درمان انگل گاهی با دارو انجام می شود. اما گاهی برخی روش های خانگی و مواد غذایی طبیعی نیز به درمان انگل کمک می کنند که در این جا به این روش های طبیعی اشاره می کنیم.

روش طبیعی برای درمان انگل

برای بهینه کردن دفاع بدن در برابر انگل‌ها و خلاص شدن از شر آن ها در سریع‌ترین زمان ممکن، تغذیه می‌تواند نقش مهمی داشته باشد. بعضی از بهترین عادت‌هایی که می‌توانید در پیش بگیرید، شستن صحیح تمام میوه‌ها، سبزی‌ها و حبوبات است تا از هر گونه آلودگی احتمالی پاک شود . نکته بعدی پختن گوشت در دمای مناسب است.

خوردن فیبر فراوان نیز به روند گوارش سرعت می بخشد و باعث می‌شود در نهایت از شر کرم‌ها خلاص شوید. مصرف غذاهای سرشار از فیبر می‌تواند باکتری‌های خوب را تغذیه کند تا درنبرد با عفونت‌های انگلی بهتر عمل کند. چغندر، خربزه درختی ( پاپایا) ، سیر، تخم کدو و هویج را وارد رژیم غذایی‌تان کنید و آب فراوان بنوشید تا از بدن سم زدایی شود.


درمان انگل با تغذیه

در ادامه مطلب یک دستورالعمل بسیار خوب برای درمان انگل‌های روده ارائه می شود.

طرز تهیه سالاد چغندر با تخم کدو برشته

درمان انگل به روش های طبیعی و خانگی + طرز تهیه سالاد چغدر

  •  یک چغندر متوسط و کمی برگ آن  
  •  سه قاشق غذاخوری روغن زیتون
  •  یک قاشق چای خوری نمک
  • یک قاشق غذاخوری سرکه بالزامیک
  •  سه چهارم قاشق چای خوری خردل
  •  یک چهارم قاشق چای خوری فلفل تازه
  •  یک تا دو حبه سیر خرد شده
  • یک چهارم فنجان تخم کدوی برشته

فر را با دمای 150 درجه گرم کنید. برگ‌های چغندر را جدا کنید و کنار بگذارید. چغندر را بشویید و آن را در ظرف مخصوص فر قرار دهید. کمی آب در ته ظرف بریزید و روی آن را بپوشانید. چغندر را برشته کنید تا کمی نرم شود.  آن را از فر خارج کنید و بگذارید تا خنک شود و بعد آن را خرد کنید. برگ‌های چغندر را با آب سرد بشویید، سپس آن را خشک و خرد کنید. در کاسه‌ای روغن زیتون، سرکه، خردل و فلفل و سیر را ترکیب کنید و کنار بگذارید. چغندرهای برشته و برگ‌های آن را در کاسه مخلوط کنید و با سسی که درست کرده‌اید روی آن را بپوشانید، تخم کدوی برشته را اضافه و سرو کنید.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : سم زدایی و پاکسازی بدن, چرا و چگونه؟

اگر می خواهید بیشتر بدانید : انگل ها چگونه بر طرز فکر شما اثر می گذارند

اگر می خواهید بیشتر بدانید : انگل نفرت‌ انگيزی كه در زبان ماهی ها زندگی می کند! + عکس



گردآوری : گروه سلامت سیمرغ
seemorgh.com/health
منبع : khorasannews.com