تناسب اندام
هدف از انجام نرمش رسیدن به حد مطلوب تناسب اندام است...
یک فیزیوتراپیست با بیان اینکه هدف از انجام نرمش رسیدن به حد مطلوب تناسب جسمی است، گفت: بر اساس تحقیقات انجام شده، تناسب اندام موجب کاهش 14 درصدی خطر ابتلا به سرطان می‌شود.

فرشته صداقت با اشاره به نقش ورزش در پیشگیری از سرطان گفت: تحقیقات نشان می‌دهد افرادی که بیشتر ورزش می‌کنند کمتر در معرض خطر ابتلا به سرطان کولورکتال و ریه هستند. وی در ادامه افزود: مردانی که به طور منظم و روزانه ورزش می‌کنند کمتر از سرطان پروستات می میرند.

این فیزیوتراپیست با بیان اینکه هدف از انجام نرمش رسیدن به حد مطلوب تناسب جسمی است، گفت: بر اساس تحقیقات انجام شده، تناسب اندام موجب کاهش 14 درصدی خطر ابتلا به سرطان و کاهش 23 درصدی مرگ و میر در اثر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی می‌شود.

صداقت خاطرنشان کرد: نتایج پژوهش‌های جدید نمایانگر این است که بیمارانی که چاق نیستند ولی تناسب اندام هم ندارند، بیشتر در معرض افزایش خطر بیماری قلب و عروق و سرطان قرار دارند.

وی همچنین افزود: نرمش نه تنها دارای اثرات سودمند بر مبتلایان به سرطان است، بلکه احتمال رجعت سرطان یا ابتلا به سرطان دیگر را کاهش می دهد.

صداقت تصریح کرد: نتایج مطالعات حاکی از آن است که انسان می تواند با استفاده از تغییرات نسبتا اندک در شیوه زندگی، از احتمال بروز سرطان بکاهد.


گردآوری: گروه سلامت سیمرغ
www.seemorgh.com/health
منبع : isna.ir


مطالب پیشنهادی:
5 دشمن تناسب اندام را بشناسید
مناسب‌ترین تغذیه برای تناسب اندام خانمها
یکی دیگر از مزایای شگفت آور تناسب اندام را بشناسید
رهنمودهایی برای فعالیت بدنی و داشتن تناسب اندام
این ماده مغذی به تناسب اندام کمک می کند