این روزها كمتر كسی را می‌توان پیدا كرد كه از كمردردهای مزمن رنج نبرد و به دنبال راهی برای رهایی از این دردها نباشد...

این روزها كمتر كسی را می‌توان پیدا كرد كه از كمردردهای مزمن رنج نبرد و به دنبال راهی برای رهایی از این دردها نباشد. در این میان كسانی هستند كه فریب تبلیغ‌های دروغین را می‌‌خورند و میلیون‌ها تومان پول زیادی خرج می‌كنند تا به كمك روش‌های نادرست، قدری این دردها را تسكین دهند اما با برخی حركات ورزشی ساده، می‌‌توان درد كمر را تسكین داد. این حركات را 10 مرتبه در 3 ست با فواصل 5 دقیقه برای هر پا انجام دهید...
 
کشش و انقباض
حركت گربه شتری نام دارد. مطابق شكل روی كف دست و زانوها قرار بگیرید و با ایجاد ریلكسیشن و سپس انقباض عضلات كمر، حركت را آغاز كنید. این حركت را 40 مرتبه و در 3 ست (مرحله) با فاصله یك دقیقه انجام دهید.
 

تقویت طرفین کمر

به دنبال حركت قبلی اجرا می‌شود یعنی بدون آنكه موقعیت خود را تغییر دهید، مطابق شكل زیر با همان حالتی كه هر دو پایتان از ناحیه زانو خم شده و كف پایتان هم روی زمین است، یك بار پاها را از ناحیه لگن به سمت چپ و یك بار هم به سمت راست متمایل كنید. توجه داشته‌ باشید این حركت را كاملا به آهستگی انجام دهید چرا كه شتاب‌زدگی در انجام این حركت می‌تواند نتیجه عكس داشته باشد و دردهای كمر را تشدید كند اما اگر اصولی اجرا شود معجزه می‌كند. این حركت را 25 مرتبه و در 3 ست با فواصل یك دقیقه انجام دهید.
 

کشش کمر

از اینجا به بعد، وارد حركات فشارآورنده به عضلات كمر می‌شویم، یعنی از این قسمت كار باید خیلی مراقب باشید تا حركات به نرمی و با آرامش صورت گیرد و از آن مهم‌تر اینکه به خسته شدن عضله نینجامد. برای انجام این حركت، مطابق شكل پای چپ را روی سطحی به ارتفاع نیم متر از زمین قرار دهید و به آرامی كمر و سینه را به پا نزدیك كنید، بدون آنكه پا از زانو خم شود. سپس این حركت را روی پای راست اجرا كنید.
 

تقویت لگن و کمر

این حركت كه به تقویت شدید عضلات لگن و كمر منجر می‌شود، نقش به سزایی در تسكین دردهای كمر ایفا می‌كند البته باید كاملا اصولی اجرا شود. مطابق شكل، به پشت روی زمین دراز بكشید و پای راست را روی پای چپ بیندازید. سپس با دست‌ها، پشت پای چپ را بگیرید. در این شرایط شما آماده‌اید كه حركت را آغاز كنید. شروع حركت به این صورت است كه هر دو پا را با دست به سمت كمر خود بكشید. سعی كنید دست تنها به عنوان یك اهرم عمل كند و كل فشار روی عضلات كمر و لگن باشد. این حركت نقش بسیار ویژه‌ای در تقویت عضلات مذكور ایفا می‌كند. آن را 15 مرتبه و در 3 ست با فواصل یك دقیقه اجرا كنید.
 

انقباض و کشش

مطابق شكل به پشت بخوابید و با انقباض عضلات شكم و كمر و سپس آرام كردن آن، حركت را انجام دهید. این حركت را 40 مرتبه و در 3 مرحله با فواصل یك دقیقه انجام دهید.
 

انقباض شکم

این حركت باید روی یك سطح نرم اما صاف اجرا شود. مطابق شكل به پشت دراز بكشید و هر دو پا را با هم به داخل شكم خود بیاورید و دو زانو را به سینه‌هایتان بچسبانید. سعی كنید حركت را آرام و بدون هر گونه شتاب زدگی اجرا كنید. این حركت كه به تقویت عضلات كمر و به خصوص لگن كمك می‌كند، باید 35 مرتبه و در 3 ست با فواصل یك دقیقه انجام شود.
 
با قرار دادن یک پشتی طبی مناسب روی صندلی اداری یا خودرومی توانید فرم ستون فقرات خود را حفظ کنید و ازصاف شدن گودی کمر و نهایتا کمردرد جلوگیری کنید . در واقع یک پشتی طبی مطلوب باید به اندازه ای سفت باشد که مانع از صاف شدن گودی کمر گردد و درهمین حال کاربر با آن احساس آرامش نماید
پشتی طبی باراد تنها پشتی طبی دارای تاییدیه ثبت اختراع است که طراحی آن بر اساس اصول ارگونومی صورت گرفته است 
طراحی ظریف پشتی طبی باراد باعث شده است که هنگام استفاده ، نشیمن گاه صندلی اشغال نگردد به همین دلیل این محصول قابل نصب بر روی انواع صندلی ها می باشد 
پارچه استفاده شده در این محصول از نوع اسپیسر می باشد که قابل شستشو و ضد تعرق است
 
 
پشتی طبی باراد تنها پشتی طبی دارای گواهی نامه ثبت اختراع می باشد که پروسه ثبت اختراع آن با ارجاع به دانشکده علوم پزشکی و بررسی آن توسط متخصصین ستون فقرات صورت پذیرفته است
 دارای گواهینامه ثبت اختراع به شماره 73494
 دارای تاییدیه ثبت اختراع از دانشگاه علوم پزشکی
 دارای توصیه نامه استفاده از مرکز بهداشت
 دارای تاییدیه علمی اختراع از دانشگاه فردوسی
 تایید شده توسط متخصصین ستون فقرات و ارتوپد
برای اینکه خیال شما از خریدتان راحت باشد این محصول علاوه بر گارانتی یک ساله دارای امکان عودت به مدت 15 روز می باشد.
 
 
 
شماره تماس :  88538852 021
8441538 
جهت خرید ارسال عدد 8 به سامانه پیام کوتاه : 10006660

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه جدیدترین مقالات مربوط به کمر درد و خرید آنلاین پشتی طبی باراد به سایت زیر مراجعه فرمایید :

www.baradback.com

 
 




گردآوری: گروه سلامت سیمرغ
www.seemorgh.com/health
منبع: salamatiran.com
 
مطالب پیشنهادی:
توصیه‌هایی برای مقابله با کمردرد
خلاصی از کمردرد در 15 دقیقه!
خميدگی کافيست!   
گودی بیش از حد كمر
تقویت عضلات و افزایش انعطاف‌پذیری