برای کاهش وزن سریع, گوشت قرمز را حذف کنید
آخرین یافته های به دست آمده از تحقیقات دانشمندان نشان از آن دارد که گیاه خوارن دو برابر سریع تر از گوشت خواران وزن­شان کاهش پیدا می کند. در واقع، سریع ترین راه برای کاهش چربی های بدن کنار گذاشتن همیشگی گوشت قرمز است.

در کاهش وزن سریع, گیاه خواران موفق ترند یا گوشت خواران؟

طبیعی است که افراد چاق و دارای اضافه وزن به دنبال راهی برای کاهش سریع وزن خود هستند؛ راهی کم دردسر و نتیجه بخش که در مدت زمان کمی نتیجه مطلوب را برای آنها به دنبال داشته باشد. شما فکر می کنید چه گروهی در رسیدن به این هدف موفق تر هستند؛ آنهایی که گیاه خوارند یا گوشت خواران؟

شاید برای علاقه مندان به گوشت قرمز شنیدن این خبر چندان خوشایند نباشد ولی اگر به دنبال کاهش وزن سریع هستید راهی به جز حذف گوشت قرمز از سبد غذایی خود ندارید. آخرین یافته های به دست آمده از تحقیقات دانشمندان نشان از آن دارد که گیاه خوارن دو برابر سریع تر از گوشت خواران وزن­شان کاهش پیدا می کند. در واقع، سریع ترین راه برای کاهش چربی های بدن کنار گذاشتن همیشگی گوشت قرمز است.

بر اساس همین مطالعات، گیاه خوارانی که از اضافه وزن رنج می برند در یک ماه ابتدایی که تصمیم به کاهش وزن می گیرند نزدیک به دو کیلو از وزن­شان کم می شود. این در حالی است که برای گوشت خواران این عدد تنها 800 گرم است؛ البته کاهش وزن تنها مزیت رژیم گیاه خواری نیست و حذف گوشت از سبد غذایی نقش مهمی در سلامت کلی جسمی و روحی انسان ایفا می کند.

تأثیر گیاه خواری بر کاهش وزن در میان افرادی که ورزش را جدی می گیرند و سه روز در هفته به باشگاه می روند موثرتر دیده می شود. بدن این افراد در مقایسه با گوشت خواران خیلی سریع تر نسبت به ورزش واکنش نشان می دهد و در کمتر از یک ماه تلاش های آنها برای کم شدن وزن جواب می دهد.

بنابراین، اگر می خواهید سریع تر از آنچه فکر می کنید وزنتان کم شود اولین و مؤثرترین قدم حذف گوشت قرمز از رژیم غذایی است؛ خوراکی که علی رغم لذیذ بودن مانعی است بر سر راه کاهش وزن و تناسب اندام.




گردآوری:گروه سلامت سیمرغ
seemorgh.com/health
منبع:life.shafaqna.com