چگونه کالری سوزی در ورزش را به حداکثر برسانیم
  اگر اهل باشگاه رفتن هستید و می‌خواهید بر روی دستگاه‌هایی مانند تردمیل ورزش کنید، بهتر است در بازه‌های کوتاه مدت و شدید ورزش کنید یا تردمیل را بر روی سطح شیب دار تنظیم کنید.

افزایش کالری سوزی در ورزش

اکثر ورزشکاران قصد دارند که در هنگام ورزش کالری سوزی بالایی داشته باشند تا به تناسب اندام ایده‌آل خود برسند. راه‌هایی برای افزایش کالری سوزی به هنگام ورزش کردن وجود دارد.

چند روش برای افزایش کالری سوزی در ورزش وجود دارد. اگر اهل باشگاه رفتن هستید و می‌خواهید بر روی دستگاه‌هایی مانند تردمیل ورزش کنید، بهتر است در بازه‌های کوتاه مدت و شدید ورزش کنید یا تردمیل را بر روی سطح شیب دار تنظیم کنید. در این صورت در زمان کمتر کالری بیشتری می‌سوزانید و سوخت و ساز بدن بالا می‌رود. ورزش‌های کوتاه مدت و شدید موثرترین ورزش ها برای سوزاندن چربی‌ها و کالری سوزی هستند.

به ورزش روزانه خود کمی حرکات استقامتی ‌اضافه کنید. این نوع حرکات باعث افزایش کالری سوزی می‌شود.
بهتر است که ورزش‌های استقامتی را بر روی گروه‌های عضلانی مختلف در بدن انجام دهید.

چگونه کالری سوزی در ورزش را به حداکثر برسانیم

ورزش‌های پلیومتریک مانند برپی، لانگز و غیره می‌توانند کالری سوزی را افزایش دهند. معمولا ورزشکاران حرفه‌ای همچون بسکتبالیست‌ها، این ورزش‌ها را در برنامه خود دارند. 

زمان گذاری نیز یکی از روش‌ها برای افزایش کالری سوزی در باشگاه است برای خود زمان تعیین کنید، برای مثال هدف‌تان سوزاندن 10 کالری در 60 ثانیه باشد. به ‌این‌ ترتیب از زمانی که در باشگاه دارید به بهترین نحو استفاده می کنید.

در برنامه ورزشی خود تنوع ایجاد کنید. از تمامی عضلات بدن در برنامه ورزشی استفاده کنید.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : کالری سوزی با کدام ورزش ها بهتر است؟

اگر می خواهید بیشتر بدانید : این ورزش کالری سوزی تان را برای لاغر شدن 6 برابر می کند!!

اگر می خواهید بیشتر بدانید : 5 ورزش کالری سوز که لاغرتان می کنند



گردآوري : گروه سلامت سيمرغ
seemorgh.com/health
منبع : isna.ir