بهترین ضد چروک طبیعی در آشپزخانه شما
 بهترین ضد چروک های طبیعی را می توانید در آشپرخانه خود پیدا می کنید. در ادامه به یکی از این موارد اشاره می کنیم.

بهترین ضد چروک طبیعی

برای کُندکردن اثر گذشت زمان روی پوست و حفظ جوانی آن، هرکسی اصولی دارد. ماساژ صورت، استفاده از کرم‌های آرایشی، لایه‌برداری از پوست و... همه  برای مبارزه با ایجاد چین و چروک‌ها خوب هستند. اگر وعده‌هایی که تولیدکنندگان محصولات آرایشی به شما می‌هند، همیشه درست نباشد، ضدچروک‌های طبیعی هم وجود دارند که بسیار اثربخش هستند و نیز فراهم کردن آنها آسان است. ویتامین C به صورت خالص، بهترین ضدچروک محسوب می‌شود.
 

چرا ویتامین C بهترین ضد چروک طبیعی برای پوست است؟

ویتامین C، به خاطر خواص آنتی اکسیدانی آن، در بسیاری از محصولات آرایشی یافت می‌شود ولی نه همیشه. ویتامین C به پوست کمک می‌کند که در مقابل اثرات مضر نور خورشید از خود محافظت کند، تولید کلاژن را بهبود می‌دهد و از ظهور لکه‌های قهوه‌ای پیشگیری می‌کند. هرچند برخی از محصولات ضدچروک، حاوی مقدار زیادی ویتامین C هستند، ولی با این‌حال شما می‌ توانید برای حفظ جوانی پوست، ویتامین C را بطور خالص، روزانه مصرف کنید.


بهترین ضدچروک‌های طبیعی در آشپزخانه

بهترین ضد چروک طبیعی در آشپزخانه شما

برای داشتن پوستی درخشان، برگرداندن حالت کشسانی به پوست و مبارزه با چروک‌ها، کافی است درب یخچال را باز کنید و یا به میوه‌فروشی محل خود بروید. پرتقال و لیموترش دو میوه معروف به‌خاطر مقدار بالای ویتامین C هستند که براحتی قابل فراهم کردن و مصرف هستند. کافی است، هرروز صبح آب پرتقال یا آب لیموترش مصرف کنید، لیموترش را می‌توانید بطور خالص، در آب یا چای مصرف کنید. در تمام فصول، مصرف میوه‌های قرمز و نیز انبه و کیوی توصیه می‌شود.  همچنین می‌توانید از آمپول ویتامین C نیز استفاده نمایید.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : 7 جایگزین عجیب و جالب کرم های ضدچروک صورت!



گردآوری : گروه سلامت سیمرغ
seemorgh.com/health
منبع : salamatism.com