معرفی روشی برای لاغری موضعی بدون ورزش و رژیم غذایی
چاقی های موضعی امروزه معضلی هستند که بسیاری از خانم ها دچار آن هستند و دوست دارند که در مدت زمان کوتاهی بتوانند این مشکل را در بدن خود حل نمایند.

تکنولوژی فارادیک چیست؟

بسیاری از مردم آرزو دارند بدون گرفتن رژیم غذایی خاص و یا انجام فعالیت های ورزشی معینی سریع لاغر شوند و از شر چربی های مازاد بر روی شکم خود رها شوند. به همین دلیل در جستجوی موثرترین راه ها در این زمینه می باشند. اما آیا واقعا امکان دارد روشی وجود داشته باشد که بتواند این کار را انجام دهد؟

 

استفاده از تکنولوژی فارادیک راهی سریع برای کاهش سایز بدن

حقیقت امر آن است که مهندسی پزشکی توانسته به وسیله معرفی تکنیک فارادیک به متخصصان سلامت و لاغری کمک بزرگی نموده تا آنها بتوانند روش سریعی برای تناسب اندام به مراجعان خود هدیه دهند.

 

تکنولوژی فارادیک چیست؟

فارادیک تکنولوزی است که در آن از امواج ضعیف الکتریکی برای انقباض و انبساط انفرادی  عضلات استفاده می شود که این انقباض و انبساط ها با افزایش میزان سوخت و ساز چربی های موضعی باعث از بین رفتن آنها می شود.

تکنولوژی فارادیک روشی سریع برای رفع چاقی موضعی
تکنولوژی فارادیک روشی سریع برای رفع چاقی موضعی

مطالعات علمی در زمینه رفع چاقی های موضعی نشان داده  که به وسیله استفاده از تکنولوژی فارادیک فقط به مدت 30 تا 40 دقیقه در هر جلسه می توان بدون پیروی از یک روش تغذیه ای و یا ورزشی خاصی به راحتی یک تا دو سایز بدن را کم نمود. در همین زمینه نظر متخصصان سلامت آن است که تکنولوژی فارادیک یک شبیه ساز ورزشی است که هر عضله را به تنهایی وادار به انقباض و انبساط می کند تا به این روش چربی مازاد انباشته شده بر روی آن سوخته شود.

 

محققان علوم سلامت همچنین ادعا می کنند که استفاده از روش فارادیک، بسیار بی خطر و سریع می باشد و هر فردی که دچار تناسب بدنی نامناسبی باشد با پیروی ده جلسه ای از این روش می تواند به راحتی سایزهای بدن خود را کاهش دهد و ظاهری متناسب تر داشته باشد.

 

آیا هر فردی می تواند از این روش برای تناسب اندام خود استفاده نماید؟

نظر متخصصان سلامت آن است که این روش برای افرادی که از چاقی های معمولی و نه چندان شدید رنج می برند، بسیار مفید می باشد. اما در افرادی که دچار چاقی های بسیار شدید هستند، اگرچه می تواند سایز بدنی آنها را کاهش دهد،اما بر روی کاهش سریع وزن آنها تاثیری نخواهد داشت.


یعنی این روش باعث کاهش وزن بدن نمی شود؟

متاسفانه هیچ دستگاه ساخت دست بشر نمی توانند به راحتی و بدون عوارض وزن بدن را کم نمایند و دستگاه هایی هم که برای تناسب اندام استفاده می شوند، بیشتر خاصیت کنترل تناسب و سایز بدنی را بر عهده دارند. پس برای کاهش وزن موثر، استفاده از یک رژیم غذایی کاهنده ورن در کنار استفاده از روش هایی مانند فارادیک موثر خواهند بود.


بیشتر بدانید : چه ورزش و رژیمی برای لاغری موضعی شکم, پهلوها و ران ها مناسب است؟



تهیه و ترجمه: گروه سلامت سیمرغ
اختصاصی سیمرغ