پاکسازی روده و کاهش وزن با نوشیدنی سیب و زنجبیل و لیمو
 پاکسازی روده یک مسئله بسیار مهم است که علاوه بر سلامت جسمی به کاهش وزن هم کمک می کند. در این مطلب یک نوشیدنی بسیار موثر برای پاکسازی روده معرفی ی شود.

پاکسازی روده با این نوشیدنی طبیعی

وقتی به اندازه کافی به تغذیه خود اهمیت نمی دهید و از روده خود مراقبت نمی کنید، بروز مشکلاتی مانند اسهال و یبوست اجتناب ناپذیر خواهد بود. به علاوه اگر مشکلات مربوط به روده را حل نکنید، پیامدهای زیادی در پی خواهد داشت و روده شما پر از سم خواهد شد.

شاید برایتان باور کردنی نباشد، اما بهتر است بدانید افراد چاق و کسانی که دچار اضافه وزن هستند، حدود 4.5 تا 7 کیلو مدفوع در روده خود دارند. کسانی که دچار حساسیت هستند و یا افرادی که بیش از حد مضطرب هستند، ممکن است حتی بیش از این مقدار در روده خود مدفوع داشته باشند. این مسئله در کودکانی که دارای عادت های نامناسب غذا خوردن هستند نیز وجود دارد. یک روده سمی مهم ترین علت وجود مشکلات سلامتی و افزایش وزن محسوب می شود.

خوشبختانه یک روش درمانی طبیعی و بسیار قوی ارائه می دهیم که به شما کمک می کند روده خود را به طور کامل پاکسازی کرده و وزن کم کنید. نوشیدنی که قرار است معرفی کنیم ترکیبی از سیب، زنجبیل و لیمو است.

مواد لازم برای تهیه این نوشیدنی عبارتند از:

  • یک فنجان آب سیب طبیعی
  • دو قاشق چایخوری آب لیموی طبیعی
  • یک قاشق چایخوری آب زنجبیل
  • نصف قاشق چایخوری نمک دریا
  • نصف فنجان آب گرم

ابتدا مقداری آب را در ظرف ریخته و بگذارید با حرارت کم بجوشد. زمانی که آب جوشید آن را در لیوان بریزید و نمک را به آن اضافه کرده و هم بزنید. سپس آب سایر مواد را اضافه کرده و دوباره هم بزنید. پس از آن نوشیدنی شما آماده است. این نوشیدنی را هر روز صبح و با معده خالی بنوشید.


مزایای ترکیبات

پاکسازی روده و کاهش وزن با نوشیدنی سیب و زنجبیل و لیمو

لیمو و سیب سرشار از آنتی اکسیدان، مواد معدنی و ویتامین های مختلف هستند. این میوه ها می توانند سموم بدن را پاکسازی کرده و با عفونت و بیماری مبارزه کنند.

نکته مهم : در زمان استفاده از نوشیدنی حتما آب فراوان بنوشید.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : خواص سیب و سنجد سفره هفت سین را بدانید

اگر می خواهید بیشتر بدانید : تقویت دستگاه گوارش در زمستان باچای زنجبیل و نعناع

اگر می خواهید بیشتر بدانید : خواص درمانی زنجبیل

اگر می خواهید بیشتر بدانید : مصرف زنجبیل برای این افراد خطرناک است!!

اگر می خواهید بیشتر بدانید : آب و لیمو را به خاطر 12 مزیت منحصر به فردش هر روز صبح بنوشید

اگر می خواهید بیشتر بدانید : خاصیت لیمو ترش برای سلامت ، سرماخوردگی و آسم



تهیه و ترجمه : گروه سلامت سیمرغ
seemorgh.com/health
اختصاصی سیمرغ