کوچک کردن بینی بدون عمل زیبایی چطور ممکن است؟
 کوچک کردن بینی یکی از مواردی است که بسیاری از افراد و به ویژه جوانان به دنبال آن هستند و از جراحی برای کوچک کردن بینی استفاده می کنند. در این مطلب روش هایی برای کوچک کردن بینی معرفی می شوند.

 کوچک کردن بینی بدون عمل زیبایی

اگر نمی خواهید جراحی کنید اما بینی کوچک می خواهید، روش هایی در این زمینه پیشنهاد می شود که در ادامه مطلب به آن ها اشاره می کنیم. بعضی سوال می کنند آیا بدون جراحی می توان بینی را کوچک کرد؟ باید گفت تا حدودی می توان این کار را انجام داد.


کوچک کردن بینی با زنجبیل

زنجبیل یکی ازموثرترین مواد برای ازبین بردن چربی قسمت های مختلف بدن است. پودر زنجبیل همچنین می تواند درکنار چربی بینی، چربی دیگر قسمت های بدن را رفع کند. البته باید توجه کرد که این ترفند تنها روی بینی های گوشتی و چربی دار قابل انجام است.


نحوه استفاده

مقداری زنجبیل را پودر و سپس به آب اضافه کنید.

ماده مخلوط را روی پوست بینی خود بمالید. دقت کنید که دفعات اول این مخلوط می تواند مقداری سوزش به همراه داشته باشد. برای جلوگیری از تماس زنجبیل با چشمان خود، پلک هایتان را ببندید.

پس از قرار دادن ماده روی بینی، چند دقیقه (تا حدی که سوزش به شما اجازه داد) صبر کنید. سپس مخلوط را با استفاده از دستمال پاک کنید.

می توانید برای بیشترشدن تاثیر ازخمیر دندان نیز استفاده کنید.

تاثیر این ترکیب را می توانید پس از دو هفته استفاده مداوم از آن مشاهده کنید.


کوچک کردن بینی با استفاده از یخ

می دانید که سرد شدن باعث منقبض شدن هر جسمی می شود. بینی نیز از این موضوع مستثنا نیست. سرد کردن ناحیه بینی به هر روش باعث می شود که حجم آن کاهش یابد.


نحوه استفاده

مقداری یخ درپلاستیک بریزید و برای 10 دقیقه مداوم روی بینی خود قرار دهید. این کار را سه بار در روز و برای چند هفته ادامه دهید تا نتایج مثبت را مشاهده کنید.


کوچک کردن بینی با استفاده از بخور

یکی دیگر از روش های موثر کوچک کردن بینی استفاده از بخور است. بخار آب با ورود به منافذ پوست صورت باعث خروج چربی ها و افزایش سوخت و ساز پوست بینی می شود.


نحوه استفاده

بینی خود را به مدت 5تا 20 دقیقه بخور دهید.

هنگام بخور با انگشتان خود بینی را ماساژ دهید تا چربی های زیر پوستی خارج شود.

پس از اتمام بخور به صورت ترکیبی مقداری یخ را که در مرحله قبل توضیح دادیم روی بینی قرار دهید.

نکته:توجه کنید که مدت تاثیر این روش فقط چند ساعت است. این روش را مدام تکرار نکنید (بیشتر از 2بار در هفته) چرا که در بعضی از موارد باعث شل شدن پوست بینی خواهد شد.


دستگاه های کوچک کننده بینی واقعی است؟

کوچک کردن بینی بدون عمل زیبایی چطور ممکن است؟

شک و تردید زیادی درباره عملکرد دستگاه های کوچک کننده بینی وجود دارد ونتایجی که از این دستگاه ها گرفته شده، متفاوت است. پد فرم دهنده این دستگاه ها روی بینی قرار می گیرد و دستگاه به یک منبع انرژِی (باتری یا برق) متصل است و از این طریق به بینی لرزش وارد می کند.


ژل کوچک کننده بینی

این روش با استفاده از ژل مخصوص و بی خطری به نام هیالورونیک اسید انجام می گیرد؛ اما شاید برای شما هم این سوال ایجادشده باشد که چطور می توان با این روش بینی را کوچک کرد؟

این ژل با سرنگ بسیار ظریفی به بینی تزریق می شود و با تخصص و تبحر پزشک، بینی مراجعه کننده فرم و حالت می گیرد و کوچک می شود. این روش عوارض کمتری نسبت به جراحی دارد. کبودی و تیرگی های ناحیه زیر چشم و صورت در این نوع روش کمتر است؛ با این حال توصیه می شود پس از انجام تحقیقات و بررسی های لازم و در صورت صلاحدید پزشک متخصص به این روش پرداخته شود.

 
ژل هیالورونیک اسید به دلیل این که از موادی تشکیل شده است که با ساختار طبیعی بدن سازگاری دارد، عوارض کمتری در بدن ایجاد می کند.

از دیگر مزیت های این نوع درمان می توان به تأثیرات سریع آن اشاره کرد. با تزریق ژل در قسمت های مشخص ازجمله انحراف تیغه بینی، بلافاصله تأثیرات آن را مشاهده خواهید کرد.

درد کم، هزینه مناسب و نداشتن دوره نقاهت را می توان از مزیت های بارز این روش به شمار آورد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : عمل بینی چیست و چه عوارضی دارد که منجر به مرگ ورزشکارمان شد؟

اگر می خواهید بیشتر بدانید : عمل بینی برای چه مدلی از بینی بی فایده است؟

اگر می خواهید بیشتر بدانید : 10 معیار موفقیت در جراحی زیبایی بینی را بخوانید



گردآوری : گروه سلامت سیمرغ
seemorgh.com/health
منبع : khorasannews.com