اسامی برندهای غیرمجاز گلاب و عرقیات گیاهی
روابط عمومی سازمان غذا و دارو، اسامی تعدادی از شرکت‌های تولید کننده غیرمجاز گلاب،عرقیات گیاهی، سرکه سیب و عرق آویشن را اعلام کرد.

اسامی گلاب و عرقیات گیاهی غیرمجاز 

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای گلاب و عرقیات گیاهی با نام تجاری فاضل، گلاب وعرقیات گیاهی و سرکه سیب و انواع معجون عرقیات با نام تجاری سپهر گلاب، گلاب وعرقیات گیاهی با نام تجاری عطر گستر- گل بو و گلاب وعرقیات گیاهی با نام تجاری زرگل را که در گروه فراورد‌ه‌های نوشیدنی اداره کل نظارت و ارزیابی سازمان غذا و دارو طبقه بندی می‌شوند، غیرمجاز معرفی کرد.

در این اطلاعیه همچنین محصولاتی چون گلاب وعرقیات گیاهی با نام تجاری هدیه گیاهی زمین، گلاب و عرقیات گیاهی با نام تجاری سارا گلاب، گلاب وعرقیات گیاهی با نام تجاری افضل، عرق آویشن با نام تجاری مه گل قمصر کاشان به دلیل جعل مستندات مورد نظر اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده‌های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو غیرمجاز شمرده می‌شوند.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در ادامه با اعلام اینکه این معرفی اسامی به قصد مبارزه با ارائه محصولات غیرمجاز در سطح عرضه و صیانت از نشان‌های اصیل و شناسنامه‌دار صورت می‌گیرد؛ از افرادی که محصولات نامبرده را در مراکز فروش مشاهده می‌کنند خواست که معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و نیروی انتظامی را مطلع سازند تا نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام لازم را به عمل آورند.

همچنین شماره تلفن 66405569 روابط عمومی سازمان غذا و دارو جهت دریافت مشخصات مکان‌های عرضه فرآورده‌های غیرمجاز اعلام شده است.


گردآوری:گروه سلامت سیمرغ
seemorgh.com/health
منبع:isna.ir