توضیحات رییس بیمارستان جم در مورد درگذشت عباس کیارستمی
توضیحات محسن تدین فر رییس بیمارستان جم، در مورد درگذشت عباس کیارستمی را در این مطلب بخوانید.

جراحی عباس کیارستمی در بیمارستان جم

محسن تدین فر رییس بیمارستان جم، در پاسخ به شایعات موجود درباره قصور بیمارستان جم در قبال عباس کیارستمی گفت:ما تمام اطلاعات پیرامون درمان عباس کیارستمی را در زمان حیات این کارگردان، از طریق دانشگاه علوم پزشکی اطلاع رسانی کرده ایم. تمامی اطلاعات در دفتر دکتر رضا پایدار موجود است و هرکس ابهامی دارد می تواند از طریق روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی،در جریان جزییات درمان ایشان قرار بگیرد.

مدیرعامل بیمارستان جم در پاسخ به این پرسش که اگر شایعات افزایش یابد بیمارستان خود را ملزم به ارائه توضیحات بیشتر نمی داند، گفت:همان زمان هم از طریق وزارت بهداشت توضیحات کامل ارائه شد و اطلاعات کامل همان است ما توضیح تازه ای نداریم.

در زمان درمان عباس کیارستمی انتقادات بسیاری درباره اهمال کاری بیمارستان جم مطرح شد. موضوع اصلی نقدها درباره شیوه درمان کیارستمی و عمل ابتدایی برداشت نمونه پولیپ روده بود، که موجب عفونت در کیارستمی شد.

محمد شیروانی پس از عیادت از این کارگردان طی یادداشتی از زبان کیارستمی نوشت: یکی از دوستام همین عمل رو انجام داد و روز پنجم در سالن سینما داشت فیلم می‌دید. قرار بود دکتر میر من رو عمل کنه. بعداً فهمیدم که پسرش من رو عمل کرده و تازه در شأنش نبودم و عمل رو سپرده به دستیار پنجاه ساله‌ش! هر جا اعتماد می‌کنی بکن ولی به اونایی که پدرشون مشهور بوده، نکن. خواستن و نتونستن.

وقتی دکترم اخبار رو در روزنامه‌ها خوند و فهمید این بیمار خیابونی نبوده، دستپاچه شد و مصاحبه کرده و گفته گویا بیمارم شهرتی دارد و در خارج او را می‌شناسند.


گردآوری:گروه سلامت سیمرغ
seemorgh.com/health
منبع:khabaronline.ir