کریستیانو رونالدو در 48 همایش سلامت و زندگی!!
نقطه عطف این همایش را کمپینی در رابطه با  "کریستیانو رونالدو" دانست و افزود: این بازیکن در گفته‌های خود اشاره کرده‌ است که «من خالکوبی نمی‌کنم چرا که می‌خواهم خون خود را اهدا کنم.» این حرکت نوعی فرهنگسازی در راستای جلوگیری از خالکوبی برای اهدای خون است.

چهل و هشتمین همایش سلامت و زندگی با محوریت پیشگیری از ابتلا به هپاتیت و کبدچرب

دکتر توحید سیف برقی دبیر چهل و هشتمین همایش سلامت و زندگی در خصوص جزییات چهل و هشتمین همایش سلامت و زندگی  توضیح داد و گفت:  این همایش با محوریت پیشگیری از ابتلا به هپاتیت و کبدچرب برگزار می‌شود. همچنین هنرمندانی چون جمشید مشایخی، مربیان و بازیکنان فوتبال و کشتی و مسئولان فدراسیون فوتبال در آن شرکت می‌کنند. در کنار پرداختن به موضوع هپاتیت و کبد چرب، به مناسبت همزمانی با روز ملی اهدای خون، پویش اهدای خون هم در این برنامه برقرار است.

سیف نقطه عطف این همایش را کمپینی در رابطه با  "کریستیانو رونالدو" دانست و افزود: این بازیکن در گفته‌های خود اشاره کرده‌ است که «من خالکوبی نمی‌کنم چرا که می‌خواهم خون خود را اهدا کنم.» این حرکت نوعی فرهنگسازی در راستای جلوگیری از خالکوبی برای اهدای خون است و هنرمندان و ورزشکاران و مردم به آن ملحق می‌شوند.

در کنار این موارد، کمپینی با نام خودمراقبتی توسط سازمان انتقال خون در این همایش شروع به کار خواهد کرد و احمدرضا درویش به عنوان سفیر سلامت در این برنامه شرکت می‌کند.

 چهل و هشتمین همایش سلامت و زندگی، امروز، پنج شنبه هفتم مردادماه، ساعت 15، در تالار ایوان شمس تهران برگزار می‌شود.


گردآوری:گروه سلامت سیمرغ
seemorgh.com/health
منبع:isna.ir