کیت کت Kit Kat رژیمی
شکلات جدید کیت کت شکر کمتری داشته و با اضافه کردن شیر و کاکائوی بیشتر به شکلات باعث شده بیش از 1000 تن شکر و 3 میلیارد کالری از رژیم غذایی انگلیسی ها حذف شود.

کیت کت Kit Kat نام کمپانی شکلات‌سازی است که شکلات‌هایی ترد و ویفری درست می‌کند. کیت کت نخست به دست کمپانی روتریز در شهر یورک انگلستان، تولید می‌شد اما کمپانی نستله کیت کت را در سال ۱۹۸۸ میلادی از روتریز خریداری کرد.کیت کت تنها در ایالات متحده آمریکا با لیسانس کمپانی هرشی تولید می‌شود.

شما هم جزو عاشقان کیت کت هستید، آیا شما هم به دنبال یک چاره بدون گناه برای افراط در شکلات مورد علاقه خود هستید؟ خب دیگر نیازی نیست به دنبال جایگزین بگردید. طرفداران سلامت در انگلستان این کار را کرده اند و در حال استفاده از کیت کت جدید از شرکت نستله هستند که نسبت به شکلات قبلی کالری کمتری دارد.

Kit Kat Bar.png

با توجه به گفته شیرینی پز های سوئیسی، شکلات جدید کیت کت شکر کمتری داشته و با اضافه کردن شیر و کاکائوی بیشتر به شکلات باعث شده بیش از 1000 تن شکر و 3 میلیارد کالری از رژیم غذایی انگلیسی ها حذف شود.

به گفته منتقدان کیت کت کم کالری، طرفداران کیت کت در سراسر جهان با مصرف هر تکه از شکلات کیت کت رژیمی فقط 4 کالری کمتر مصرف می کنند و حدود 0.7 گرم شکر کمتر. به گفته Jenny Rosbrough مدیر انجمن مبارزه با مصرف شکر، تلاش نستله قابل تقدیر است ولی کافی نیست.او در مصاحبه خود با روزنامه تلگراف the Telegraph عنوان کرده است " آن ها در مسیر درستی قدم گذاشته اند ولی هنوز هم باید به تلاش خود ادامه دهند. "

این اولین بار نیست که نستله شکلات بار خود را رژیمی کرده است. در سال 2015 نستله در آمریکا متعهد شد که مطابق با گواهی FDA ، طعم دهنده ها و رنگ های مصنوعی از جمله رنگ قرمز 40 و زرد 5 را از همه محصولات شکلاتی و شکلات بارهای خود حذف کند.

در حال حاضر کیت کت امیدوار است که به نتایج بهتری در این زمینه دست پیدا کند. نه تنها در حال حاضر شکلات های کیت کت ارائه شده در انگلستان فاقد شکر هستند بلکه در این هفته دسر های خوشمزه نستله با شکلی سالم تر در بازار عرضه می شوند. نستله در حال حاضر در حال معرفی و پیش تولید انواع رژیمی شکلات های خود و البته با کیفت مناسب تا سال 2018 در بازار است.

تهیه و ترجمه:گروه سلامت سیمرغ
اختصاصی سیمرغ