5 نوع سالاد گرم برای لاغر ماندن
اگر سالاد درست استفاده شود، می تواند به لاغر ماندن ما کمک کند.سالاد می تواند با همان سبزیجات معمولی و چاشنی کمی دلچسب تر هم شود.

5نوع سالاد گرم سرشار از مواد مغذی و فیبر

ما اغلب بدنبال انتخاب سالاد هستیم  " زیرا سالاد برای سلامتی ما مفید است"، سالاد مملو از مواد مغذی می باشد، و اگر درست استفاده شود، می تواند به لاغر ماندن ما کمک کند.اما سالاد می تواند با همان سبزیجات معمولی و چاشنی کمی دلچسب تر شود. یک راه حل ساده برای اینکه سالادمان را کمی تازه تر و تردتر بسازیم این است که، به آن کمی گرما بدهیم!.در اینجا پنج نوع سالاد گرم گیاهی که سرشار از مواد مغذی و فیبر می باشند را به شما معرفی می کنیم. لذت ببرید از سالاد بعنوان یک غذای فرعی و یا مقدار زیادی از آن را برای یک وعده غذایی کامل برای خود استفاده کنید.

نکته: در هیچ یک از موارد زیر دستور کامل غذایی ذکر نشده است و ما تنها به مواد غذایی مهم و تاثیر گذار اشاره نمودیم.

 

1.سالاد لبو با پنیر فتا و پرتغال خونی

3a79e84e6f54bb89938244f377342263dfeb3c86.jpg

صیفی جات بخصوص چغندر بسیار عالی هستند، زیرا این گیاهان در طول سال موجود می باشند. هر دو چغندر قرمز و سفید  دارای فیتوکمیکال (  ترکیباتی شیمیایی هستند که، بطور طبیعی در گیاهان بوجود می‌آیند و معمولاً اشاره به ترکیباتی دارند که بیشتر اثرات پزشکی دارند تا تغذیه‌ای. بعضی از این مواد عامل پدید آمدن رنگ و دیگر ویژگی‌های ارگانولپتیک، همانند رنگ تند بعضی میوه‌ها یا بوی سیر، هستند) هستند و بسیار زیبا بطوری که سخت است دوستشان نداشته باشید. این سالاد گرم را می توان با هر دو نوع چغندر به همراه پرتقال خوشمزه و پنیر نمکی فتا تهیه کرد. مقدار کالری این سالاد: 114 .

 

 

2.کلم قرمز برشته شده همراه با انار

2.کلم قرمز برشته شده همراه با انارکلم قرمز را یک مقدار برشته کرده و می گذاریم مقداری مزه شیرینی آن از بین برود،طوریکه ویژگی ترد بودن آن حفظ شود. سپس سرکه و انار را به آن اضافه می کنیم ، سرکه باعث ایجاد مزه تند و دانه های انار باعث درخشندگی آن می شود. این سالاد در مقدار زیاد فوق العاده می باشد، و به راحتی می توان آن را تمام طول هفته در یخچال نگهداری کرد. قبل از خوردن، این سالاد را به مدت چند دقیقه در قابلمه گرم کنید. مقدار کالری این سالاد: 61 .

 

 

3.سالاد قارچ تفت داده شده با  کره گیاهی به همراه حبوبات و تکه های زردآلو

3.سالاد قارچ سرخ شده با  کره و به همراه حبوبات  و تکه های زردآلوقارچ و کره گیاهی یک ترکیب بی نظیر می باشند. این مخلوط را با تمام انواع حبوبات مورد دلخواهتان می توانید ترکیب کنید. اضافه کردن تکه های زردآلوی خشک شده غذایی آفتابی ( به دلیل رنگ زردآلو ) و شیرین به شما می دهد. مقدار کالری این سالاد: 196.

 

 

4.سالاد کلم پیچ همراه با کدوی تفت داده شده و چاشنی خردل

4.سالاد کلم پیچ همراه با کدوی برشته شده و چاشنی  خردلکلم پیچ تفت داده شده که به دلیل تفت دادن آن کمی پژمرده شده، به همراه ترکیب کدو، دانه های شیرین انار، دانه های ترد کدو تنبل و چاشنی خردل را مخلوط می کنیم. مقدار کالری این سالاد: 200.

 

 

5.سالاد زمستانی پانازلا، سالاد صبحانه

5.سالاد زمستانی پانازلا، سالاد صبحانه پانازلا لحظات خوبی را برای شما فراهم می کند. به این خاطر که چه چیزی بهتر از زیبایی ترکیب رنگ سبز سبزیجات و رنگ طلایی نان برشته شده است؟ هیچ چیز. به جز وقتی که یک تخم مرغ هم روی این ترکیب اضافه کنید. مانند آنچه ما انجام دادیم. ما آن را سالاد صبحانه می نامیم، اما شما درهر ساعت از روز می توانید از آن استفاده کنید.مقدار کالری این سالاد: 361.


تهیه و ترجمه:گروه سلامت سیمرغ
اختصاصی سیمرغ



Save