خوردن این شام به کالری سوزی در خواب کمک می کند
خوردن شام معمولا گفته می شود که باعث افزایش وزن می شود، اما این شام به کالری سوزی در خواب و همچنین کاهش وزن کمک می کند.

کالری سوزی در خواب با خوردن این شام

همه ما می دانیم که خوردن منظم شام منجر به افزایش وزن می شود، به ویژه اگر شامی که می خورید حاوی کربوهیدرات های تصفیه شده و نشاسته باشد، مانند نان، برنج، سیب زمینی و یا شام حاوی قند بالا که حاوی فیبر کمی هستند. مطمئن باشید که اگر این مواد غذایی به انرژی تبدیل نشوند، ، کالری آنها می توانند به عنوان چربی ذخیره شوند و این امر باعث افزایش دور کمر می شود.

با این حال متخصصین معتقدند که گرسنه خوابیدن هم به هیچ عنوان خوب نیست، بنابراین اگر قبل از خواب شکم شما شروع به قار و قور کرده یا احساس گرسنگی کردید، بهتر است کمی غذای حاوی کربوهیدرات پایین و پروتئین بالا بخورید.

اگر خیلی گرسنه هستید، می توانید مقدار کمی پنیر مازارلای لوله ای بخورید. هر لوله کوچک این پنیر دارای کمتر از 100 کالری است و علاوه بر آن مواد مغذی زیادی دارد، از جمله کلسیم و ویتامین D. به علاوه لازم نیست نگران پرخوری باشید.

خوردن این شام به کالری سوزی در خواب کمک می کند

برای افرادی که دچار عدم تحمل لاکتوز هستند و یا کسانی که تمایلی به مصرف لبنیات ندارند، مقدار کمی آجیل مانند بادام و گردو نیز موثر خواهد بود. گرچه این دو مغز هر دو دارای مقدار زیادی چربی و کالری هستند، اما در کنار آن مقدار زیادی پروتئین، ویتامین E، سلنیوم و دیگر مواد غذایی سالم را در خود دارند. به یاد داشته باشید وقتی تصمیم به خوردن آجیل دارید، مقدار کمی از آن می تواند مدت زیادی شما را سیر نگه دارد.

بیشتر بدانید : محاسبه میزان کالری مصرفی روزانه برای کاهش وزن + 10 قدم برای کمک به کاهش وزن

اگر می خواهید بیشتر بدانید : صبحانه ای که باعث کالری سوزی در تمام روز می شود

اگر می خواهید بیشتر بدانید : بهترین شام شامل این غذاهاست



تهیه و ترجمه : گروه سلامت سیمرغ
seemorgh.com/health
اختصاصی سیمرغ