شکمی صاف با خوردن این صبحانه
داشتن شکمی صاف ارتباط مستقیم با رژیم غذایی شما دارد و صبحانه مهم ترین وعده غذایی روزانه است به خصوص برای کسانی که می خواهد کاهش وزن و شکمی صاف داشته باشند.

این صبحانه قبل از ساعت 8 صبح باعث کوچک شدن شکمتان می شود

بر کسی پوشیده نیست که صبحانه مهم ترین وعده غذای روزانه است به خصوص اگر بخواهیم لاغر شوید. ولی همه صبحانه ها تاثیر یکسانی روی رسیدن شما به هدفتان ندارند. به گفته متخصصین تغذیه پر کردن بشقابتان با خوراکی های چاق کننده، رژیمتان را به هم زده و جلوی رسیدن شما به هدفتان برای لاغری را می گیرد.

کارشناسان توصیه می کنند که هر روز صبحتان را با ترکیبی سالم از پروتئین ها، چربی ها، کربو هیدرات ها، فیبر و خوراکی های ضد التهاب شروع کنید. این ترکیب فوق العاده نه تنها سرشار از مواد مغذی است بلکه باعث می شود جلوی ریزه خواری شما تا وعده بعدی گرفته شود.


بهترین ترکیب صبحانه برای داشتن شکمی صاف

شکمی صاف با خوردن این صبحانه

به گفته استیسی گلدنبرگ Stacy Goldberg، متخصص تغذیه در سالمندی، همیشه باید تخم مرغ را به عنوان یکی از اجزای اصلی وعده غذایی صبحانه استفاده کنید. به پیشنهاد گلدنبرگ دو عدد تخم مرغ سرشار از امگا3 را با یک قاشق چایخوری روغن زیتون بپزید و البته باید زرده تخم مرغ را هم حتما در کنار سفیده تخم مرغ استفاده کنید! پروتئین موجود در زرده تخم مرغ به همراه مقادیر بالای ویتامین D و بیوتین biotin یا ویتامین B7 باعث پر شدن معده و احساس سیری در طول روز خواهد شد و دیگر هله هوله های شیرین و چرب شما را وسوسه نخواهد کرد.

 اگر می خواهید بیشتر بدانید : توقف ریزش مو با ویتامین B7

 اگر می خواهید بیشتر بدانید : سفیده یا زده تخم مرغ؟ پاسخی جدید به سوالی قدیمی

 اگر می خواهید بیشتر بدانید : بعد از خوردن تخم مرغ این 12 اتفاق در بدنتان می افتد

 اگر می خواهید بیشتر بدانید : رژیم غذایی ضدالتهاب چرا برایمان مهم است؟ ما به شما می گوییم


سعی کنید به همراه تخم مرغ یک برش نان کامل و سبوس دار، اسفناج ( یا سایر سبزیجات با برگ سبز ) و یک  پیاله بری berries مصرف کنید تا یک شروع کاملا متعادل در صبح داشته باشید. ترکیب فیبر، کربوهیدرات و آنتی اکسیدان نه تنها دور کمرتان را باریک نگه می دارد و شکمی صاف برایتان به ارمغان خواهد آورد بلکه مواد مغذی مورد نیاز برای تمرکز و فعالیت های روزانه را در اختیارتان قرار خواهد داد. ما این صبحانه را برای کسانی که می خواهند کاهش وزن داشته باشند هم پیشنهاد می کنیم.


بیشتر بدانید : کوچک کردن شکم با دراز نشست امکان پذیر است؟

 اگر می خواهید بیشتر بدانید : کوچک کردن شکم در عرض یک هفته!!

اگر می خواهید بیشتر بدانید : شکم تخت و صاف می خواهید؟ این خوراکی ها را کنار بگذارید!! 

اگر می خواهید بیشتر بدانید : 23 ترفند برای داشتن شکم صاف، بدون ذره ای ورزش!



تهیه و ترجمه : گروه سلامت سیمرغ
seemorgh.com/health
اختصاصی سیمرغ 


Save