آیا می دانید چه دارویی مردان را به ناتوانی جنسی مبتلا می کند؟

 

دبیر انجمن متخصصین پوست ایران تاکید کرد:«عوارض مصرف داروی فیناستراید که در درمان طاسی مردانه تجویز می شود موقتی بوده و با قطع مصرف دارو مشکلات بوجود آمده برطرف می شود.»

دکتر محمد گلشنی در گفت و گو با خبرنگار سلامت نیوز گفت: «طاسی مردانه نوعی از ریزش مو در مردان است که برای درمان آن داروی فیناستراید استفاده می شود و عوارضی موقتی دارد و مصرف کنندگان این دارو نبایستی نگران مصرف آن باشند.»

این متخصص پوست و مو ادامه داد:«از جمله عوارض این دارو کاهش اسپرم در مردان و کاهش میل جنسی و ناتوانی جنسی بوده و در هر 100 نفر یک نفر ممکن است دچار آن شود اما تاکید می شود که با تمام شدن دوره درمان با این دارو و بلافاصله با قطع مصرف این دارو مشکلات بوجود آمده در مردان برطرف می شود.

مصرف این دارو در زنانی که دچار طاسی تیپ مردانه شده اند نیز با عوارضی همچون دردناک شدن و بزرگ شدن سینه ها همراه است.»

وی افزود:«تاکنون موردی در خصوص اثرات سوء این دارو بر پوست و یا موی مصرف کنندگان آن گزارش نشده است.»
 
گروه سلامت سیمرغ ، متذکر می شوند که نام داروی ذکر شده صرفا جهت اطلاع کاربران عزیز است و هرگونه مصرف این دارو باید تحت نظر پزشک معالج صورت بگیرد .
 
گردآوری : گروه سلامت سیمرغ
منبع : Salamatnews.com
 
مطالب پیشنهادی:

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید