مردان چگونه باید همسرشان را تحریک کنند؟
چگونه می توان زن را به اوج ارگاسم رساند؟ معاشقه صحیح به چه شکل است؟ چه پیش نوازی هایی برای زن خوشایند است؟ نقاط حساس جنسی زن کجاست؟

بسیاری از مردان نمی دانند که چگونه باید همسرشان را تحریک کنند!
نقاط حساس جنسی زن کجاست؟
چگونه می توان زن را به اوج ارگاسم رساند؟
معاشقه صحیح به چه شکل است؟
چه پیش نوازی هایی برای زن خوشایند است؟

و...
اگر مردان همان طور که از فوت و فن بازی فوتبال مطلع هستند، به همان قدر از اهمیت عملکردهای خود در پیش، حین و بعد از رابطه جنسی آگاهی داشتند، بی شک بسیاری از مشکلات این رابطه بنیادین بین زن و شوهر ها حل می شد. اگر چه شاید این جمله باب میل بسیاری از مردان نباشد، اما این حقیقتی مهم است که، متاسفانه مورد بی توجهی عده کثیری از مردان قرار گرفته است.

در این یادداشت، به منظور بیان و درک بیشتر چیزهایی که باعث تحریک زنان در رابطه جنسی می شوند، مجبور به استفاده از تمثیل مقایسه رابطه جنسی با بازی "فوتبال " شده ایم.

مردان به هنگام تماشای بازی مهیج فوتبال، به راحتی می توانند با پیش بینی کردن اتفاقاتی که ممکن است رخ دهند، هیجان زیادی را ایجاد کنند.

بازیکنان چه کسانی خواهند بود؟
چه کسی در خط حمله خواهد بود؟
چه کسی توپ را به بازیکن فوروارد خواهد رساند؟
چه کسی توپ را گول خواهد کرد؟
چه کسی از بازی بیرون خواهد رفت؟
چه کسی به بازی خواهد آمد؟
چه تیمی پیروز میدان خواهد بود؟
و...

مردان تا زمانی که در حال تماشای بازی هستند، مدام در حال تجربه حالت تنش و رهایی اند، هر بار که بازیکن تیم رقیب، توپ را به دست می گیرد، احساس تنش و برانگیختگی افزایش می یابد، اما درست آن هنگام که بازی در دست تیم منتخب اوست، این تنش ها به وسیله دست زدن، هورا کشیدن، سروصدا کردن، تشویق کردن و... تخلیه می شوند.


بی تردید تهییج و هیجان تماشای بازی برای اولین بار بسیار بالا خواهد بود، اما اگر شما به کرات تماشاگر یک بازی تکراری باشید، رفته رفته برای شما قابل پیش بینی ، خسته کننده و یکنواخت خواهد شد. دقیقا مشابه همین حالت، در رابطه زناشویی امکان پذیر است، وقتی مردی یک روش یکسان را در رابطه جنسی اش پیش بگیرد، آن نیز برای همسرش قابل پیش بینی و ملال آور خواهد شد.


از سوی دیگر، برخی از مردان گمان می کنند، اگر پیش نوازی و معاشقه را به قصد برقراری رابطه جنسی سانسور کنند، و به یکباره سراغ آمیزش جنسی بروند، کارآمدی رابطه شان افزون تر می شود و برای زن نیز پسندیده تر است، اما باید بگوئیم این دقیقا مشابه چنین وضعیتی در تماشای بازی فوتبال است که، تماشاگر بدون دیدن مراحل بازی، ناگهان گزارشگر ورزشی را مشاهد کند که، برای اعلام نتیجه بازی در صفحه نمایشگر تلویزیون ظاهر می شود.


همان طور که تماشای کل بازی باعث شادی و برانگیختن هیجان بیشتر می شود، به طریقی مشابه، معاشقه و پیش نوازی در رابطه جنسی نیز برای زنان اهمیت دارد و باعث رضایت و خشنودی بسیار آنان شده و به همان اندازه نیز در تحریک شان موثر خواهد بود. با توجه به مثال بازی فوتبال، به راحتی می توان فهمید که..


چرا پیش نوازی و معاشقه قبل از رابطه جنسی دارای اهمیت است؟

به همین دلیل توصیه بسیاری از متخصصان جنسی بر مردان این است که، پیش نوازی را از بُعد کاملا جدیدی نگاه کنند، حتی این مولفه مهم را به عنوان پیش شرط اصلی داشتن رابطه جنسی گرم و موفق قلمداد نمایند.



چگونگی تحریک زنان با پیش نوازی

متخصصان امور جنسی می گویند: زنان ده برابر بیشتر از مردان به پیش نوازی نیازمند و این اصلی است که، مردان هرگز نباید آن را فراموش کنند. مردان یک ناحیه حساس جنسی دارند، این درحالی است که زنان سه ناحیه حساس نسبت به تحریک جنسی دارند. وجود این سه ناحیه اصلی در بدن زن، یادآور این نکته به مردان است که، برای تحریک هر چه بیشتر زنان بایستی بسیار فعال باشند و از اندام های مختلف بدن برای انجام تحریک استفاده کنند.


مردان می توانند از هر دو دست و دهانشان برای تحریک کردن همسرشان استفاده نمایند. به هنگام استفاده از دست ها، مرد می تواند از یک انگشت و یا سه انگشت خود مدد جوید. حتی گاهی اوقات لازم است، یک روند و مسیر مستقیم را در بدن زن دنبال کند و گاهی نیز می تواند یک روند متناوب را در پیش گیرد.


هم چنین گاهی می تواند انگشتان را به آرامی و ملایمت در بدن زن حرکت دهد و گاهی نیز سفت و محکم و همراه با قدری فشار همسرش را لمس کند. مرد می تواند با چرخش دستانش به سمت راست و بعد چپ یا بالعکس و یا با حرکت دادن آنها به سمت بالا و پایین و یا با هر تغییر کوچک دیگری در حرکت دستان و انگشت و لمس کردن بدن، باعث تحریک زن شود و حس او را به ارضاء شدن و تنوع مرتفع سازد.


مردان بایستی بخاطر داشته باشند که علاوه بر کیفیت لمس و تحریک همسر، مقدار زمانی را هم، که صرف این کار می کنند، تضمین کننده ارضاء همسرشان است. هر چه شما زمان بیشتری را برای پیش نوازی همسرتان صرف کنید، به همان میزان لذت و خوشی بیشتری را به همسرتان ارزانی می کنید و رضایت زناشویی او را افزایش می دهید.


اگر مرد پیش نوازی را حدود سی دقیقه ادامه دهد، بی شک زن به ارگاسم نزدیک می شود، اما اگر در طول این مدت زن به ارگاسم نرسد، باید بدانید یا ارگاسمی در کار نخواهد بود یا این که قدری دیگر لازم است که به پیش نوازی ادامه دهید تا زن به ارگاسم برسد.


مردان نیازمند بازخوردهای مثبت همسرشان هستند

در طی مراحل پیش نوازی برای آن که مرد بداند چه کار باید بکند، لازم است زن نیز مردش را کمک کند. زن با دادن بازخوردهای روشن و واضح، می تواند مرد را از وضعیت فعلی حالت روحی و جسمی اش آگاه سازد و در بهینه و سودمند کردن پیش نوازی کمک رساند. بازخورد های روشن و واضح زن، پلی برای تحریک شدن بیشتر توسط مرد است.


در حین پیش نوازی، زنان با گفتن جملات دلگرم کننده به همسرشان، می توانند این اطمینان را به آنان بدهند که بدون نگرانی و استرس از این که...

آیا تحریک شده است یا نه؟
آیا درست انجام می دهم یا نه؟
آیا از این نوع حرکت خوشش می آید یا نه؟
و...
به کارشان ادامه دهند.


مثلا، اگر علیرغم مدت زمان طولانی تحریک، زن هنوز به ارگاسم نرسیده و خواهان ادامه تحریک از جانب مرد نیز است، می تواند این چنین به همسرش بازخورد دهد که:


" لمسم کنی، من آن را خیلی دوست دارم"
"می دانم این کار وقت زیادی از تو می گیرد ولی این کار واقعا احساس خوشایندی به من می دهد"
" خیلی لذت بخش است ، من نمی خواهم این کار راقطع کنی"


اگر مرد در حال لمس نقطه ای از بدن زن است که زن از تحریک آن بخش، آرامش می گیرد و در عین حال تحریک بیشتر و دقیق تر آن نقطه، دقیقا همان چیزی است که زن به آن نیاز دارد و خواهان آن است بهتر است زن بازخوردی به همسرش بدهد، چرا که ممکن است مرد متوجه حس درونی همسرش نشود و از ادامه کارش هراسان باشد (مثلااحساس کند اتفاقی نیفتاده و زن به ارگاسم نرسیده و تغییری ایجاد نشده است) .
در چنین حالتی، زن می تواند با اظهار نظرهایی این چنین همسرش را کمک کند:


"این حرکت تو را دوست دارم، چقدر آرام بخش است "
"این حرکت را ادامه بده، دوستش دارم، دقیقا همانی است که من به آن احتیاج دارم"
"این کار تو مرا ساکت و آرام می کند، با این کار من احساس آرامش و رهایی بیشتری می کنم"


با استفاده از این دو تکنیک ساده " پیش نوازی توسط مرد" و ارائه " بازخوردهای مثبت و روشن توسط زن، به پیش نوازی های مرد" ، لذت رابطه جنسی تان را دو چندان کنید و از تنوع آن نهایت استفاده را ببرید.


گردآوری:گروه سلامت سیمرغ
seemorgh.com/health
منبع:tebyan.net