آزادی جنسی مردان با رابطه جنسی فوری
با حوصله بودن و به صورت منظم و آهسته زمان صرف کردن، جزء نیازهای زنان در رابطه جنسی است؛ به همین اندازه، یک مرد نیز نیاز دارد که بدون صرف زمان زیاد، به لذتی که خواهان آن است دست یابد. پس برای داشتن یک رابطه خوب این مطلب را بخوانید.

سکس فوری, نیاز مردان

مرد: خوب من فقط چند دقیقه وقت دارم؛ چون بایستی بروم سر کارم.اجازه بده قبل از اینکه بروم، با هم رابطه داشته باشیم. زن حس همکاری خیلی خوبی داشت و شوهر می توانست بدون داشتن احساس گناه از یک رابطه جنسی فوری، لذت ببرد.



مرد این شکل رابطه را این گونه توصیف می کند که:
برای اولین بار در تاریخ رابطه جنسی با همسرم، احساس کردم کاملا آزاد هستم. من ناگهان در صرفنظر کردن از پیش نوازی و داشتن مقاربت جنسی مستقیم، آزاد بودم. برای اولین بار، مدام دلواپس عملکردم نبودم. من فقط برای خودم بودم و در احساس گناه ناشی از این که آیا همسرم لذت می برد یاخیر، غرق نبودم. ما هر دو احساس خوبی داشتیم، چون می دانستیم که همسرم در یک وقت دیگر به آنچه که می خواهد، می رسد.


هیچ شکی در این نیست که، یک رابطه جنسی تمام عیار زمانی رقم می خورد که، مرد فرصت و زمان کافی برای معاشقه و تحریک زن صرف کند. زن نیازمند زمانی نسبتا طولانی است، تا در یک دوره رابطه جنسی کامل قرار گرفته و از آن لذت ببرد. اگر چه مرد برای نزدیک شدن به ارگاسم فقط نیازمند 2-3 دقیقه زمان است، اما باید به یاد داشت که زن برای این منظور نیاز به بیست تا سی دقیقه تحریک دارد.


در حالی که کتابهای زیادی وجود دارد که درباره وقت گذاشتن در مورد رابطه جنسی برای زنان، در جهت ایجاد تجربه ای خوشایند برای رابطه جنسی، صحبت می کنند، به نظر نمی رسد که هیچ کدام درباره نیازهای مشروع مردان برای "صرف نکردن زمان خیلی زیاد" صحبتی کرده باشند.اگر گاهی مرد بتواند بر حسب غریزه خودش عمل کند و بدون فکر کردن به"پیش نوازی" و یا تدارکات دیگر، مستقیما به سراغ ارضا نیاز خودش برود، در مواقع دیگر که نیازهای همسرش فوریت دارد، راحت تر می تواند برای همسرش وقت صرف کند.


قطعا نیاز به سکس فوری چیزی شبیه به آزادی برای رفتن به فروشگاه بدون اینکه محدودیتی در خرید داشته باشند، یا شبیه به رانندگی بدون هر نوع محدودیتی در سرعت و رعایت نکات ایمنی، است.این قطعا احساسی ناپخته و نابالغانه است، ولی چیز جدیدی را در زندگی زن و مرد و در درون رابطه آنها به وجود می آورد.


بدون شک عرصه شکوفایی جنسی یک مرد در دوران نوجوانی اش است و زیاد عجیب نیست که، این آزادی جنسی شگفت انگیز تازه کشف شده، خلا زندگی جنسی مردان را پر کند.با حوصله بودن و به صورت منظم و آهسته زمان صرف کردن، جزء نیازهای زنان در رابطه جنسی است؛ به همین اندازه، یک مرد نیز نیاز دارد که بدون صرف زمان زیاد، به لذتی که خواهان آن است دست یابد.


در زمینه سکس فوری، جالب اینجاست که بعد از گذشت چند مدت و پس از تجربه گاهگاهی سکس فوری، دیگر سکس فوری برای مرد جذابیت گذشته را ندارد و در اکثر مواقع وقتی مرد رابطه جنسی را آغاز می کند، اگر زن تمایلی به این رابطه نداشته باشد، خوشبختانه مرد به جای داشتن سکس فوری، تا زمانی که همسرش هم رابطه جنسی را بخواهد و برای آن آماده شود، منتظر می ماند.لذا به نظر می رسد، حتی احساس داشتن این آزادی گاهگاهی برای مردان، در دوام جاذبه شهوانی و جنسی نسبت به شریک جنسی شان، ضرورت دارد.


البته اگر قرار است با همسرتان در زمینه سکس فوری به توافق برسید، حتما باید چهار شرط را رعایت کنید، و مرد باید به زن متعهد شود که:

داشتن سکس کامل به طور منظم
 داشتن سکس عالی یک بار در ماه
نداشتن انتظار در طول سکس فوری
و هم آغوشی منظم


وقتی زن خیلی خسته است، یا به هر دلیل سر حال نیست، برای بله گفتن اجبار نکند

وقتی چنین توافق نامه ای به وجود آید، مرد دیگر احساس طرد شدگی نمی کند و آگاهی از اینکه او گاهی اوقات بدون هیچ مانعی می تواند به هر طرف خواست برود و هر چه خواست انجام دهد، احساس فوق العاده ای را در او به وجود می آورد.


گردآوری:گروه سلامت سیمرغ
seemorgh.com/health
منبع:tebyan.net