خطرات تحریک بدون رابطه جنسی
نکات ریز زیادی وجود دارند که بهتر است تمام زوج ها از آن مطلع باشند. گاهی یکی از زوجین درحالی که آمادگی رابطه جنسی را ندارد شروع به عشق ورزی می کند. این کار بسیار خطرناک است.

تحریک پذیری روحی روانی طرفین که در اثر تماس جسمانی بوجود آمده، می تواند روی مراکز سلسله اعصاب هر دو نفر اثر بگذارد.هر وقت احساس کردید که شرایط لازم برای یک رابطه جنسی آرام بخش فراهم نیست، هرگز مبادرت به عشق ورزی نکنید.عشق بازی باید در زمانی صورت بگیرد که خاتمه آن با نزدیکی کامل همراه باشد و طرفین به اوج لذت جنسی برسند. حتی زمان کوتاهی برای استراحت داشته باشند.در نزدیکی کامل، انزال صورت می گیرد، بنابراین از تجمع و انباشته شدن خون در اعضاء تناسلی مرد که منجر به تحریک جنسی او شده جلوگیری می شود.

 

خطرات تحریک بدون رابطه جنسی

اولین خطر تحریک بدون رابطه جنسی

تخلیه ناقص مایع منی، خطراتی برای مرد در بردارد که اولین خطر، ایجاد اختلال در پروستات مرد است. همچنین غلبه خون و تراکم آن در مجرای ادرار و ورم بیضه ها از دیگر عوارض آن است.

 

خطر دوم تحریک بدون رابطه جنسی

تحریک پذیری روحی روانی طرفین که در اثر تماس جسمانی بوجود آمده، می تواند روی مراکز سلسله اعصاب هر دو نفر اثر بگذارد و اگر این عمل دائما تکرار شود، آثار بدتری در برخواهد داشت که یکی از آنها ناتوانی جنسی است.

 

خطر سوم تحریک بدون رابطه جنسی

که آثار آن از دو خطر قبلی کمتر نیست، کم طاقت شدن هر دو طرف، زود از جا در رفتن و بالاخره عصبی شدن آنهاست بطوری که اگر کوچکترین غفلتی صورت بگیرد مشکلات زیادی را بدنبال خواهد داشت.


گردآوری:گروه سلامت سیمرغ
seemorgh.com/health
منبع:taknaz.net