افزایش میل جنسی با دمنوش های گیاهی
 چای های گیاهی خاصی برای افزایش میل جنسی به بازار عرضه می شوند که به طور معمول حاوی چند گیاه در ترکیب خود هستند. اگر مطمئن نیستند که علت کاهش میل جنسیتان چیست، گزینه هایی را انتخاب کنید که مزایای متعددی داشته باشد

بهترین دمنوش های گیاهی برای میل جنسی

گاهی میل جنسی در زنان و مردان به دلایل مختلفی کاهش پیدا می کند و اغلب باعث نگرانی زوجین می شود. مشکل می تواند به دلیل فکری و احساسی ایجاد شود یا در اثر مسائل فیزیکی  مانند فقدان روانکاری یا  جریان خون در اندام تناسلی.  محصولات گیاهی زیادی در بازار وجود دارد که ادعا می کنند میل جنسی را افزایش می دهند ولی باید قبل از مصرف از صحت ادعایشان مطلع باشیم. چای های گیاهی خاصی به این منظور به بازار عرضه می شوند که به طور معمول حاوی چند گیاه در ترکیب خود هستند. مواد تشکیل دهنده موجود در این محصولات دارای مکانیسم های مختلفی برای عملکرد میل جنسی هستند بنابراین اگر مطمئن نیستند که علت کاهش میل جنسیتان چیست، گزینه هایی را انتخاب کنید که مزایای متعددی داشته باشد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : علت کاهش میل جنسی شما یکی از این عوامل است

بیشتر بدانید : اشتباهات رژیم غذایی که میل جنسیتان را نابود می کند


افزایش میل جنسی با دمنوش جنسینگ آمریکایی

دو نوع جنسینگ وجود دارد که برای بالا بردن و بازگراندن میل جنسی در مردان استفاده می شود. با وجودیکه به صورت سنتی معمولا جنسینگ چینی تجویز می شود ولی باید بدانید جنسینگی که در مطالعات حیوانی مورد استفاده قرار گرفته نوع آمریکایی آن بوده است. به نظر می رسد جنسینگ آمریکایی American Ginseng با تغییر اثر دوپامین dopamine در مغز، میل جنسی را افزایش می دهد.

در مطالعه ای که در دانشگاه ایلینویز جنوبی Southern Illinois University روی هر دو نوع جنسینگ چینی و آمریکایی انجام شد، محققین به این نتیجه رسیدند که هر دو نوع جنسینگ روی پاسخ و میل جنسی حیوانات اثر گذار بوده اند. جینسنوزید Ginsenoside موجود در ریشه جنسینگ به عنوان محرک میل جنسی شناخته می شود و همچنین باعث تسهیل نعوظ در مردان است.


افزایش میل جنسی با دمنوش گیاه بز شاخدار

گیاه بز شاخدار Horny Goat Weed یا Epimedium grandiflorum با اثرات مثبتی که روی میل جنسی مردان و زنان دارد شناخته می شود. این گیاه در طب سنتی چین به نام یین یانگ هو Yin Yang Huo شناخته می شود. ماده فعال گیاه بز شاخدار ایکارین icariin است که باعث تحریک جزیان خون و افزایش فشار آن به آلت تناسلی مرد و کلیتوریس د ر زن می شود.

به گزارش محققان ایتالیایی گیاه بز شاخدار زمانی که در معرض آنزیمی که جربان خون به سمت آلت تناسلی مردان را تنظیم می کند و باعث ایجاد نعوظ می شود، قرار بگیرد باعث تاثیر حداکثری آنزیم می شود. با اصلاح و تولید ماده فعال خالص موجود در این گیاه محققین توانستند فرمولی با شباهت زیاد به ویاگرا بدست آورند.

شما می توانید این گیاه را به صرت خشک تهیه کرده و یک مشت از آن را به همراه 4 لیوان آب جوش به مدت 15 دقیقه دم بگذارید و روزی دو لیوان از آن میل نمایید. در عرض چند روز متوجه اثر آن خواهید شد.


افزایش میل جنسی با دمنوش ماکا

افزایش میل جنسی با دمنوش های گیاهی

ماکا Maca با متعادل کردن سطح هورمون های جنسی عمل می کنید. مطالعه ای که در سال 2000 در Urology منتشر شد اثرات ماکا را تایید می کرد. شرکت کنندگان بعد از استفاده 2000 میلی گرم ماکا به صورت روزانه ادعا کردند که افزایش قابل توجهی در میل جنسی، عملکرد بهتر جنسی و تعداد دفعات رابطه جنسی داشته اند. همچنین به نظر می رسد که قدرت باروری مردان را هم افزایش داده است. با این که تصور می شود ماکا روی میل جنسی زنان و مردان اثر مثبت می گذارد ولی فقط روی مردان آزمایش شده است. ماکا را می توان به عنوان یک ویاگرای طبیعی در نظر گرفت البته باید توجه داشته باشید که اثرات آن فوری نبوده و حداقل دو ماه باید از آن استفاده نمایید.


افزایش میل جنسی با دمنوش آشواگاندا

به نظر می رسد که مصرف آشواگاندا Ashwaganda سطح تولید اکسید نیتریک را افزایش داده و باعث افزایش انبساط عروق خونی می شود. مطالعه انجام شده در مرکز علوم دانشگاه تگزاس نشن می دهد که این چای عصب هایی که در مغز باعث ایجاد اضطراب می شوند را محدود کرده و باعث بهبود حالت فرد می شود. همچنین باعث افزایش ایمنی عمومی و مقاومت در مقابل استرس می شود. این گیاه سال هاست که در طب هندوستان مورد استفاده قرار می گیرد. یک فرمول افزایش دهنده میل جنسی با این گیاه عبارت است از ترکیب یک بخش آشواگاندا با شیر و روغن یا کره.


 اگر می خواهید بیشتر بدانید : افزایش میل جنسی با روشی جدید

اگر می خواهید بیشتر بدانید : میل جنسی خود را با این خوراکی ها افزایش و یا کاهش دهید

اگر می خواهید بیشتر بدانید : افزایش میل جنسی زنان با داروی فلیبانسرین + نکاتی مربوط به دارو



تهیه و ترجمه : گروه سلامت سیمرغ 
seemorgh.com/health
اختصاصی سیمرغ