مشکلات جنسی را می توان با مواد مخدر برطرف کرد؟
مشکلات جنسی در بین مردان شایع است که با مصرف دارو برطرف می شود، اما برخی مردان تصور می کنند برای رفع مشکلات جنسی می توان از مواد مخدر استفاده کرد. آیا این تصور درست است؟

آیا می توان مشکلات جنسی را با مواد مخدر برطرف کرد؟

برخی آقایان که مشکلاتی در مسائل جنسی دارند، بنا بر توصیه افرادی که سابقه مصرف مخدرها را دارند، به مصرف موادمخدر روی می‌آورند اما نمی‌دانند به دلیل اثر افسردگی که مواد مخدری مثل تریاک و شبه تریاک دارد به مرور دچار ناتوانی جنسی می‌شوند. شاید در ابتدا افرادی که به مصرف مخدرها روی آورده‌اند و دچار مشکلاتی مثل زود انزالی بوده‌اند، مشکلشان با مصرف مواد برطرف شده باشد، اما مصرف طولانی مدت، منجر به مشکلات بیشتری در ناتوانی جنسی آنان خواهد شد. مصرف مواد مخدری مانند گل، حشیش، ماری جوانا و مواد شبه توهم‌زا، تاثیرات مخربی دارد و می‌تواند ناتوانی جنسی و تولد بچه‌های ناقص را در پی داشته باشد.

مشکلات جنسی را می توان با مواد مخدر برطرف کرد؟

اثر شیشه و مواد محرک به افزایش کاذب و موقتی انرژی و فعالیت‌های سیستم سمپاتیک بدن می انجامد و باعث می‌شود افرادی که ناتوانی جنسی دارند، به سمت مصرف شیشه روی بیاورند ولی به مرور مشکلات غیر قابل حلی  برایشان ایجاد می‌شود. متخصصانِ اختلالات جنسی راهکارهایی برای کاهش مشکلات و درمان این افراد دارند و این افراد نباید بنا به توصیه اطرافیان به مصرف مواد روی بیاورند زیرا ترک اعتیاد بسیار سخت‌تر از درمان مشکلات جنسی است.



گردآوری : گروه سلامت سیمرغ
seemorgh.com/health
منبع : khorasannews.com