رژیم لاغری مگان مارکل برای مراسم عروسی اش
زمانی که قرار باشد مراسم عروسی تان برای دو میلیار نفر در جهان پخش شود مسلما عرق ریختن و لاغر شدن برای آن به بالاترین حد دیوانگی می رسد. در ادامه مقاله به شما می گوییم که مگان مارکل Meghan Markle چگونه خودش را برای مراسم عروسی سلطنتی آماده می کند.

رژیم لاغری مگان مارکل Meghan Markle

خوشبختانه مگان مارکل Meghan Markle رژیم غذایی و ورزش اش را سال هاست که دنبال می کند. او دختر یک مربی یوگاست و عاشق پخت و غذاهای گیاهی است که البته گه گاه هم رژیم اش را می شکند. همچنین برای تناسب اندام به طور جدی پیلاتس و دویدن را دنبال می کند. در ادامه مقاله به شما می گوییم که مارکل چگونه خودش را برای مراسم عروسی سلطنتی آماده می کند.

رژیم غذایی مگان مارکل Meghan Markle برای عروسی اش

رژیم غذایی مگان مارکل Meghan Markle برای عروسی اش

مگان مارکل Meghan Markle هر از گاهی سیب زمینی سرخ کرده، نوشیدنی و بستنی قیفی هم می خورد چون نمی تواند بدون آن ها زندگی کند. ولی کلید اصلی این است که رژیم غذایی را با خوراکی های گیاهی مغذی و به طور طبیعی کم کالری بوده و فیبر بالایی دارند، پر کنید. " من سعی می کنم در طول هفته گیاهخواری کنم ولی آخر هفته ها انعطاف بیشتری به رژیمم می دهم ولی تعادل را هم رعایت می کنم و نمی خواهم خودم را از برخی خوراکی ها محروم کنم.

یک روز ایده آل غذایی برای مارکل از این قرار است: " شیک وانیلی به همراه بلوبری یخ زده برای صبحانه، سالاد نیسوئیس و یک شیشه رز یا مقداری پنیر بز روی نان باگت برای ناهار، یک شام تفریحی شامل پاستا  غذای دریایی و یک نوشیدنی قبل از خواب.

مگان مارکل Meghan Markle بر خلاف کیت میدلتون Kate Middleton که در سال 2011 رژیم غذایی کم کربوهیدرات و با پروتئین بالا گرفته بود خودش را جزو دختران کربوهیدرات خور می داند. او می گوید : " سیب زمینی سرخ شده – من می توانم تمام روز فقط سیب زمینی سرخ شده بخورم. من عاشق پاستا و کربو هیدراتم. همین که بدنتان را بشناسید و بدانید چه چیزی به دردتان می خورد کافیست. از هرچه برایتان لذت بخش است نهایت استفاده را ببرید. "

عروس آینده خانواده سلطنتی یخچالش را با میان وعده هایی سالم که در هر فروشگاهی پیدا می شود، پر می کند. " هوموس و هویج از میان وعده های مورد علاقه من هستند. آب سبزیجات، شیر بادام و البته پودینگ دانه چیا که هر هفته درست می کنم. به راحتی آماده می شود و من عاشق آن هستم. "
مگان مارکل Meghan Markle قبل از مراسم عروسی سفرهای زیادی در پیش دارد. او می گوید : " اگر در هتل اقامت کنم ، تخم مرغ آب پز و نان تست به همراه آووکادو سفارش می دهم. کربوهیدرات، پروتئین و چربی های سالم."

برنامه تناسب اندام روزانه مگان مارکل Meghan Markle

برنامه تناسب اندام روزانه مگان مارکل Meghan Markle

مادرم مربی یوگا بوده پس این ورزش در خون من است. من عاشق کلای وین یاسا vinyasa شدید هستم و اگر در اتاقی تاریک با شمع های روشن و حرکات انفجاری هیپ هاپ hip-hop باشد که چه بهتر.
مگان مارکل قبل از نامزدی با پرنس هری، برنامه روزانه تناسب اندام و سبک زندگی خود را در اینستاگرام  و سایت  The Tig گذاشته بود که در حال حاضر حذف شده است. او برای حفظ عضلات و تقویت بدنش، پیلاتس، دویدن و یوگا تمرین می کند. " دویدن همیشه روش من برای مدیتیشن بوده چون به من این امکان را می دهد که هر آنچه در فکرم می گذرد بیرون بریزم."
مگان مارکل Meghan Markle، پیلاتس مگافرم Megaformer را ترجیح می دهد. در این ورزش از دستگاه های استفاده می شود که حرکات کششی پیلاتس را با تمرینات قدرتی بدنسازی همراه می کند بهترین روش برای ایجاد تغییر در بدن همین است. بدنتان فورا شکل می گیرد.


بیشتر بدانید : راز زیبایی پوست مگان مارکل Meghan Markle، لیفت طبیعی پوست به روش مگان مارکل

اگر می خواهید بیشتر بدانید : کفش های بزرگتر از سایز مگان مارکل

اگر می خواهید بیشتر بدانید : مگان مارکل با کیفش قانون مد خانواده سلطنتی را شکست!

اگر می خواهید بیشتر بدانید : اولین عکسهای پرنس هری و مگان مارکل بعد از اعلام خبر نامزدی شان

اگر می خواهید بیشتر بدانید : عکسهای جدید کیت میدلتون و مگان مارکل در روز کریسمس

اگر می خواهید بیشتر بدانید : مدل لباس هایی که کیت میدلتون و مگان مارکل دقیقا مانند هم پوشیدند


تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ