خالی از تو خالی ازشب با اجرای حسین پرنیا و نازنین بیاتی
نازنین بیاتی به زودی در کنسرتی در برج آزادی به خوانش اشعار حسین پرنیا خواهد پرداخت.

گفت و گو با حسین پرنیا به بهانه کنسرت خالی از تو خالی از شب

روز جمعه مورخ  21 اردیبهشت حسین پرنیا و نازنین بیاتی کنسرتی متفاوت را برای علاقمندان به عرصه شعر، موسیقی و ادبیات نمایشی اجرا خواهند نمود. در این کنسرت، نازنین بیاتی بر روی موسیقی حسین پرنیا اشعاری را که این استاد موسیقی سروده است، اجرا خواهد نمود.
با حسین پرنیا گفت و گوی کوتاهی داشتیم تا اطلاعات بیشتری را از این کنسرت به دست بیاوریم.
 


حسین پرنیا در توضیح مضمون کنسرت خالی از تو خالی از شب این گونه توضیح داد:

در این کنسرت روایتگر زندگی فردی خواهیم بود که، گذشته اش را از آغاز تا به اکنون با نگرشی عمیق و خاص مرور خواهد کرد. در این مسیر اضطراب های خاص این فرد را همراه با وی احساس خواهیم نمود و دغدغه های فلسفی وی نیز به نمایش در خواهند آمد.

وی افزود:
در زمانه ای که سلیقه موسیقایی اکثر افراد به سمت موسیقی های ریتمیک و شاد با اشعار سطحی رفته، ما سعی در خلق اثری داشتیم که مخاطب هنگام تماشای آن به فکر فرو رود و در عالم خیال تعمق کند، تا شاید حال روانی و عمومی جامعه اندکی بهبود یابد. به هر حال ما تمام سعی مان را در این راستا نمودیم تا چنین اتفاقی بیفتد. حال باید نتیجه نهایی را روی صحنه ببینیم. که اگر با اقبال مخاطب همراه شود، اجراهای دیگری نیز خواهیم داشت.

در سوال بعدی از وی علت انتخاب نازنین بیاتی را برای این اجرا پرسیدیم. به هر حال با توجه به رزومه بازیگری نازنین بیاتی در فیلم های سینمایی تجاری و عامه پسند؛ قرار گرفتن وی، در کنار استادی که سال ها کارش ساخت موسیقی سنتی برای افرای با سلیقه های خاص و نگرش های متفاوت معنوی بوده، ترکیبی تعجب برانگیز به نظر می آمد...


حسین پرنیا درباره انتخاب نازنین بیاتی برای کنسرت خالی از شب خالی از تو، توضیح داد که:

در بین گزینه هایی که به من معرفی شدند، نازنین بیاتی مناسب ترین انتخاب بود. وی نقاش  است و با سیر رنگ ها آشناست، از طرفی در این اجرا از وی نمی خواهیم تنها دکلمه گر باشد. او قرار است به نحوی از هنر بازیگری اش بهره بگیرد. البته همیشه پس از هر انتخابی انتقادات و واکنش هایی وجود دارد.

کنسرت نازنین بیاتی و حسین پرنیا

کنسرت نازنین بیاتی و حسین پرنیا

کنسرت خالی از تو خالی از شب به کارگردانی ندا هنگامی و تهیه کنندگی یاسر یگانه، روز 21 اردیبهشت در برج آزادی اجرا خواهد گردید، و تهیه بلیت این کنسرت از طریق سایت تیوال می باشد.


گزارش: پگاه ماسوری


تهیه و تدوین: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ