شما می توانید در روز مادر از همان ابتدای روز و ازهمان لحظه ای که او از خواب بیدار می شود با دستور العمل های غذایی که هم بجای صبحانه و هم بجای ناهار می توانند سرو شوند از او پذیرایی کنید .
شما می توانید در روز مادر از همان ابتدای روز و ازهمان لحظه ای که او از خواب بیدار می شود با دستور العمل های غذایی که هم بجای صبحانه و هم بجای ناهار می توانند سرو شوند از او پذیرایی کنید . مطمئن باشید  با کیک هایی به شکل قلب که در ظروف مورد علاقه ی مادرتان درست شده است به راحتی می توانید یک روز فراموش نشدنی را برای او رقم بزنید.
 در این دستور غذایی از تخم مرغ و گوشت استفاده شده که به جای گوشت می توانید از اسفناج هم استفاده کنید اما استفاده از سوسیس به هیچ عنوان توصیه نشده است

زمان لازم برای آماده کردن مواد : 15 دقیقه
کل زمان لازم :35 دقیقه 

مواد گفته شده به اندازه ی  6 نفر می باشد
مواد لازم :
3 قاشق غذاخوری کره ذوب شده 
8  تکه نان ساندویچی یا نان سفید
6 تکه گوشت قرمز
6 عدد تخم مرغ بزرگ 
نمک و فلفل

طرز تهیه : 
1 - در ابتدا فر را در درجه ی 375 فارنهایت می گذاریم تا گرم شود. به آرامی نان سفید ساندویچی و یا نان تست را به 8 برش مساوی در می آوریم و لبه های نان را به سمت بالا نگه داریم تا مواد را بتوان داخل آن ریخت .برای درست کردن این نوع شیرینی ها یا کلوچه ها باید از کره استفاده کرد.

2 - در یک ظرف بزرگ ، به مدت، 4 دقیقه ، کره بریزید و بگذارید تا ذوب شود و سپس نان های آماده شده را در ظرفی به مانند شکل زیر بگذارید و کره ی ذوب شده را به آن بمالید و تکه های گوشت که قبلا آنها را پخته اید را داخل این نان ها بگذارید وسپس تخم مرغ ها را طوری که سفیده و زرده ی آن اصلا از هم جدا نشود را در آن بریزید و فلفل و نمک را هم به آن اضافه کنید.با استفاده از چاقو برش های کوچکی را روی سطح تخم مرغ ها بزنید تا داخل آنها هم کاملا پخته شود.



نکته : 
این نوعی میان وعده است که می توان به عنوان صبحانه آن را میل کرد. بعد ازدرست شدن این کوکی ها باید دقت شود که ظرفی که در فر گذاشته بودیم ممکن است داغ باشد و منجر شود تا دستتان بسوزد پس کاملا احتیاط را رعایت کنید . 




تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifesyle
اختصاصی سیمرغ



مطالب پیشنهادی :
طرز تهیه یک صبحانه متفاوت ( پیتزای صبحانه )
قارچ سوخاری را در منزل تان درست کنید
طرز تهیه 10 ساندویچ متنوع برای نهار کودکان
صبحانه ای متفاوت درست کنید ( طرز تهیه ژامبون و تخم مرغ فنجانی )
پوست سیب زمینی سرخ کرده همراه با پنیر و ژامبون