سالاد تابستانی یونانی و ایتالیایی درست کنید
سالادهای تابستانی به دلیل تنوع سبزیجاتی که در تابستان موجود است دارای تنوع بسیار زیادی می باشند. این بار طرز تهیه 6 سالاد تابستانی یونانی و ایتالیایی را آموزش می دهیم.

طرز تهیه 6 سالاد تابستانی یونانی و ایتالیایی

در فصل تابستان، بازارها پر از سبزیجات تازه ای است که هر روز می توان با استفاده از آنها سالادهای لذیذی درست کرد. ما در ادامه سالادهای مختلفی که به طور عمده در دو گروه سالادهای یونانی و ایتالیایی قرار می گیرند، معرفی شده اند. اصلی ترین ترکیبات این سالادها شامل کاهو، گوجه فرنگی و کدو سبز می شود.

 

سالاد تابستانی آلبالو و نان تست ذرت

سالاد تابستانی آلبالو و نان تست ذرت

این سالاد شاید ترکیباتی کمی غیرمنتظره داشته باشد. آلبالو و طعم ملایم شاه بلوط تضاد دلنشینی با تندی ریحان دارد. علاوه بر این شیرینی نان تست ذرت و کمی عسل مزه تازه ای را به شما معرفی می کند.

 

 

سالاد تابستانی رازیانه، منداب و دانه کاج

سالاد تابستانی رازیانه، منداب و دانه کاج

دانه های تست شده کاج ترکیب فوق العاده ای با رازیانه، جعفری و منداب ( Eruca sativa یک گیاه خوراکی یک‌ساله است که بومی مناطق مدیترانه، مراکش، پرتغال، لبنان، ترکیه و ایران ( روستای خورند از توابع شهرستان راور استان کرمان) است. ) به وجود می آورد. این سالاد را با لیموی تازه سرو می کنند.

 

 

سالاد یونانی جدید

سالاد یونانی جدید

تمام ترکیبات آشنا نظیر، خیار، گوجه فرنگی، پیاز قرمز و برش هایی از پنیر فتا مواد اصلی تشکیل دهنده این سالاد هستند. این سالاد که به طور سنتی در شام سرو می شود، از گذشته تا به حال تغییراتی کرده است. زیتون کالاماتا ( یک نوع زیتون از کشور یونان ) و نان مخصوصی که در آن هم زیتون وجود دارد، از دیگر ترکیبات این سالاد یونانی است.

 

 

 

سالاد تابستانی ماهی قزل آلا و میگو

سالاد تابستانی ماهی قزل آلا و میگو

این سالاد تابستانی ترکیبی از باقی مانده ماهی قزل آلا و میگوی کباب شده یا سبزیجات و یا هر چیزی دیگری است که در دسترس تان قرار دارد. جالب اینجاست که اهمیتی ندارد شما دو تا میگو دارید یا 10 تا، نصف آووکادو در دسترس تان است یا دو تا. آنچه مطرح است این است که هر چه تنوع باقی مانده های غذاها متنوع تر باشند، در نهایت رنگ و ترکیب زیباتری خواهید داشت.

 

 

سالاد تابستانی مرغ کبابی

سالاد تابستانی مرغ کبابی

گوشت خرد شده، پنیر فتا، گوجه فرنگی خرد شده و آووکادو به همراه مرغ کبابی، ترکیب رضایت بخشی را به وجود می آورد. باقی مانده مرغ کبابی برای این سالاد کمک می کند که سالاد شما غذای مناسبی برای وعده شام باشد.

 

 

 

سالاد تابستانی بادمجان، گوجه فرنگی و پنیر موزارلا

سالاد تابستانی بادمجان، گوجه فرنگی و پنیر موزارلا

بادمجان کبابی را در ظرف سالاد خوری بریزید، پنیر موزارلای تازه، گوجه فرنگی و ریحان را به آن اضافه کنید تا یک سالاد سبزیجات تابستانی فوق العاده حاصل شود.

 

 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ