برای پنجره خود می توانید پرده های کلاسیک و رولی و هر نوع پارچه ای را انتخاب کنید، ما در اینجا برای پنجره های شما چند پیشنهاد داریم تا بتوانید خانه ای زیبا داشته باشید.
  برای پنجره خود می توانید پرده های کلاسیک و رولی و هر نوع پارچه ای را انتخاب کنید، ما در اینجا برای پنجره های شما چند پیشنهاد داریم.
1.توانایی ناپدید کردن پرده:

یک پرده رولی سفید در یک اتاق سفید بسیار جالب می باشد و هر زمان که خواستید می توانید با جمع کردن پرده آن را ناپدید کنید، که برای پنجره ای بزرگ با دیدی زیبا بسیار مناسب می باشد، به این ترتیب شما زیبایی های بیرون از اتاق را از دست نخواهید داد.

بیشتر بدانید : با 4 روش کم هزینه پرده های ساده را تزیین کنید

2.پائین ترین سطح ممکن:
 

پرده های کوتاه یک راه حل خوب می باشد برای جاهایی که آویختن پرده های بلند ناممکن است، یا جائیکه قسمت بالایی قاب پنجره و یا منظره پشت آن زیباست. این مدل پرده بسیار کوتاه شامل یک لایه پرده و یک میل پرده نازک است که از لابلای پرده رد شده است.

3.پرده کلاسیک:
 

پرده کلاسیک با یک والان کوتاه برای این اتاق لباسشویی زرد آفتابی بسیار مناسب است و به فضا حال هوای سالهای 1950 میلادی داده است.

4.سایبانی بین المللی:
 

یک سایبان رومی آزاد به این در فرانسوی بزرگ حالت پنجره داده است. پرده های اینچنینی با هر نوع پارچه ای و روی هر پنجره ای مناسب می باشند.

5.تنوع پرده ها:
 

یک پرده و یک سایبان در کنار هم چهره جدیدی به اتاق می دهند، سایبان بافت مناسب و پرده رنگ و طرح مناسب به پنجره می دهد. در این گونه پرده ها ایجاد نور یا خصوصی کردن، بهتر و راحت تر امکان پذیر است. شما می توانید برای بلندتر نشان دادن پنجره و ارتفاع اتاق میل پرده را بالاتر از قاب پنجره نصب کنید.

6.میل پرده کمانی:
 

میل پرده های قوس دار یک اثر منحصر به فرد ایجاد می کنند و به پرده حجم می دهند و اتاق و قاب پنجره را از حالت یکنواخت و مسطح خارج می سازند. در این اتاق خواب از همان پرده و میل پرده در ایجاد سایبان بالای تخت استفاده شده است.

 7.بافت طبیعی:
 
پارچه های قهوه ای رنگ، مثل این پرده بامبو، می تواند پائین تر از سطح معمول در قاب پنجره آویزان شود این پرده نمایی امروزی به اتاقتان می دهد.
 
 
 
تهیه و ترجمه: گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ