شما می‌توانید در دکوراسیون منزلتان رنگ ارغوانی روشن و با روح را انتخاب کنید و یا رنگ بنفش پررنگ و غنی را برگزینید، اما قبل از انتخاب به شما پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را بخوانید و رنگ مایه مورد علاقه تان را انتخاب کنید.
 
1.       راز رنگ ارغوانی:
 
رنگ ارغوانی یکی از رنگهای مرموز می‌باشد که بسیاری عاشق آن می‌باشند. مایه رنگی بوته یاس هم یک رنگ ارغوانی مخملی می‌باشد، این رنگ به دکوراسیون و فضای منزلتان اثری شیرین و جادویی می‌بخشد.
 
2.       شامی در رنگ اسطوخودوس:
 

دراین تصویر یک ترکیب منحصر به فرد را از این رنگ مشاهده می‌کنید، یک گوشه از فضا برای غذاخوری در نظر گرفته شده است که با رنگ مایه‌‌‌های اسطوخودوس، سفید و رنگ چوب گردویی که به گرمی فضا کمک کرده است رنگ آمیزی شده است.

 
3.       خوابی شیرین:
 

رنگ اتاق شما تمایلات شخصی و علاقه شما را نشان می‌دهد، در این اتاق 3 تنالیته از رنگ ارغوانی به کار رفته است؛ این کار باعث ایجاد آرامش بخشی به فضا می‌شود. استفاده از یک رنگ در فضا در تنالیته‌‌‌های مختلف به زیبایی فضا کمک می‌کند.

 
4.       آشپزخانه ای تازه:
 

آیا به دنبال کاری متفاوت برای آشپزخانه تان می‌باشید؟ به نظر شما آشپزی کردن در فضایی با دیوارهای به رنگ گل یاس لذت بخش نخواهد بود؟ آیا این رنگ حس آرامش بخشی را به شما القا نمی‌کند؟

 
5.       نوارهای ارغوانی رنگ:
 

جلوه ای دیگر از نمایشی جسورانه از کاربرد رنگ ارغوانی در نوارهای پارچه صندلی‌‌‌ها در اتاق نهارخوری دیده می‌شود. دامنه این رنگ در تمام اتاق پراکنده می‌باشد.


6.      
خاصیت رنگ ارغوانی:
 
 
یک نکته هوس باز در این اتاق ناهارخوری سنتی استفاده از تن‌‌‌های مختلف رنگی می‌باشد، البته نکته مهم در این اتاق استفاده از تمامی رنگ‌‌‌ها در یک دامنه رنگی می‌باشد، مثلا همگی دارای تنالیته روشن و یا متوسط می‌باشد که براحتی در کنار هم نشسته اند و ترکیبی زیبا ایجاد کرده اند
 
  
7.       کارکرد کوسنها:
 

چشمان شما در این عکس به کجا کشیده می‌شود؟ احتمالا جذابترین رنگ، رنگ ارغوانی می‌باشد که روی بالش‌‌‌ها دیده می‌شود. هنگامیکه از تن‌‌‌های زنده در فضا استفاده می‌شود، حرکت و پویایی در فضا دیده می‌شود؛ این یکی از مهمترین درسهای دکوراسیون می‌باشد.

 
8.       رنگ ارغوانی مناسب اتاق کودک:
 

رنگهای کم رنگ و روشن بسیار مناسب برای اتاق شیرخوار می‌باشد، تنالیته‌‌‌های آبی، یاسی، صورتی و سبز با دایره‌‌‌های سفید رنگ اتاق را رویایی و آرام بخش ساخته است.

  
9.       رنگ ارغوانی مناسب حمام:
 

استفاده از پرده دوشی با گلهای ارغوانی حمام آرام و عالی را به ارمغان می‌آورد.

  
10.       رنگ قرمز و انگوری:
 

دیوارهای رنگارنگ و وسایل استفاده شده در حمام می‌تواند خسته کننده ترین حمامها را که به رنگ سفید می‌باشند، جذاب و زیبا سازند. در این حمام از وسایل قرمز رنگ در کنار دیوارهای به رنگ انگوری استفاده شده که فضا را شاد و با روح ساخته است.

 
11.       ترکیبی با رنگ سیاه:
 
 
ارغوانی روشن و متوسط هنگامی فوق العاده به نظر می‌رسد که با رنگ سیاه ترکیب شود. در این تصویر پارچه‌‌‌های کوسن در رنگهای مشکی، سفید و صورتی و ارغوانی می‌باشد که فضا را جذاب و زیبا ساخته است.
 
12.       تنالیته‌‌‌های مختلف رنگ ارغوانی:
 
اتاق کودک با بکار بردن دکوراسیون با رنگهای متعدد روی صندلی و میز هنرمندانه و زیبا می‌شود. دیوارها و صندلی‌‌‌ها با رنگ یاسی پوشانده شده است و با نوارها و نقطه چینها تزیین شده است.
 
تهیه و ترجمه:گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ
 
مطالب پیشنهادی:
رنگهای جوانی در دنياى دكوراتورهای برتر دنیا!
جادوی رنگ آبی در دکوراسیون!!
چگونه منزلتان را با رنگ آبی زیباتر کنید!
رنگ سبز و تاثیر فوق العاده آن در دکوراسیون!!
رنگ قرمز شادی بخش منزل شما!