اگر رادیاتور شما قدیمی است و یا به هر دلیلی ظاهرش را نمی پسندید ما 7 راه حل خلاقانه برای تزیین آن به شما پیشنهاد می کنیم.
همه می دانیم که منبع گرمایی مانند رادیاتور به خودی خود یک وسیله تزیینی برای یک فضا محسوب نمی شود. اگر رادیاتور شما قدیمی است و یا به هر دلیلی ظاهرش را نمی پسندید ما 7 راهکار خلاقانه برای تزیین آن به شما پیشنهاد می کنیم. 

سطح رویی شوفاژ فضایی ایده آل برای ساختن شلف است. اگر یک تخته چوبی و یا سنگی روی آن قرار دهیم، یک رادیاتور بی ریخت و قدیمی به یک میز، شلف و یا قفسه تبدیل می شود. اما لازم است بدانید که اگر از چوب استفاده می کنید، ممکن است به مرور زمان تاب بردارد. 





اما اگر شیوه ای بهتر و مقرون بصرفه تر و یا تغییر مدل اساسی تر می خواهید، می توانید برای میزی که ساخته اید دامن (رومیزی) بسازید. برای اینکار ترجیحا از پارچه کتانی استفاده کنید. 


 


شیوه دیگر، نصب کمد و قفسه های سفارشی بر روی رادیاتور است. این شیوه فضای بیشتری در اختیارتان می گذارد. ایجاد فضایی برای ذخیره اشیا نه تنها کاربردی است بلکه از جلوه بدمنظره رادیاتور جلوگیری می کند. 





نصب تخته های چوبی مشبک در اطراف رادیاتور (مانند تصویر)، علاوه بر جذابیت بصری بالا، تبادل گرما را آسانتر می کند. 





چوب های نرده ای و راه راه گزینه دیگری است که جلوه ای روستیک و دنج به اتاق می بخشد. 





صفحه مشبک توری شکل نیز جلوه ای فرانسوی و لوکس به فضا می بخشد. بخصوص اگر با تعدای مجسمه و قاب عکس تزیین شود. 





اما توصیه ما این است که قبل از پوشاندن و پنهان کردن رادیاتور سعی کنید ظاهر آن را بپذیرید! اگر کار خلاقانه ای در اطراف رادیاتور انجام دهید، لزومی به مخفی کردنش نیست. شاید نصب یک نقاشی زیبا ( و نور پردازی) در بالای رادیاتور بتنهایی بتواند مشکل را حل کند. 





گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
منبع : زندگی ایده آل



مطالب پیشنهادی :
چگونه از پیشنهادهای رنگ پنتون برای سال 2015 در دکوراسیون استفاده کنیم؟
بزرگترین اشتباهات در دکوراسیون فضاهای کوچک
اصول تغییر دکوراسیون اتاق خواب با Natalie Caceres طراح و گرافیست سایت Lonny
اگر می خواهید از رنگ ها در دکوراسیون تان استفاده کنید این نکات را فراموش نکنید
رازهایی ناگفتنی در چیدمان انواع میز