تغییر دکوراسیون با یک سطل رنگ
 شما به راحتی با یک سطل رنگ می توانید تغییر دکوراسیون تان داده و از یک دکوراسیون زیبا و جدید لذت ببرید. از روشهای زیر استفاده کنید و با یک سطل رنگ دکوراسیون خانه تان را تغییر دهید.

یک سطل رنگ کارهای زیادی برایتان انجام می دهد. اگر می خواهید همه وسایل قدیمی تان را نو کنید، رنگ کردن گزینه بسیار مناسبی برای شماست. تنها با 3.6 کیلو گرم رنگ یا حتی کمتر، می توانید بسیاری از لوازم و اثاثیه خانه تان را نو یا بهسازی کنید. در اینجا هفت ایده برای این کار به شما ارائه می دهیم .

 

تغییر دکوراسیون با رنگ آمیزی درب

اگر می خواهید سریع نتیجه بگیرید و از حاصل کار لذت ببرید رنگ کردن در ایده ای ساده و سریع برای شما است. شیوه کار خیلی ساده است : ابتدا ناحیه ای از در را که نمی خواهید رنگ شود با خط مشخص کنید و بپوشانید و بقیه را خیلی راحت رنگ کنید. برای تاثیر گذاری بیشتر دستگیره در را فراموش نکنید.

 

تغییر دکوراسیون با یک سطل رنگ 1

 

 

تغییر دکوراسیون با تاثیر گذاری پنجره ها

کمی رنگ چه تفاوتی ایجاد می کند؟ تنها چارچوب داخلی پنجره ها را رنگ کنید تا نظرتان به منظره بیرون و روشنایی زیبای روز جلب شود. با استفاده از نوار چسب در طرفین محلی که می خواهید رنگ کنید، مطمئن می شوید که رنگ از ناحیه مورد نظر بیرون نمی زند.

 

تغییر دکوراسیون با یک سطل رنگ 2

 

 

تغییر دکوراسیون با میز و دراور قدیمی

لوزام قدیمی اما به درد بخور خانه را با رنگ کردن و صرف هزینه بسیار کمتر از تعویض، می توانید دوباره با لذت استفاده کنید. همانند چیزی که در این تصویر مشاهده می کنید، با این کار جلوه جدید و جذابی به دراور خود می بخشید. این دراور قدیمی ظاهر جدید خود را مدیون رنگ خاکستری گچی است. جلایی که در بخشهای تزئینی این دراور استفاده شده ظاهر بهتری به بافت چوبی آن بخشیده است.

 

تغییر دکوراسیون با یک سطل رنگ 3

 

 

تغییر دکوراسیون با طرح دادن به قالیچه 

قالیچه تان کهنه و تکراری شده است؟ با کمی نقاشی می توانید تغییر شگرفی در قالیچه خود ایجاد کنید. پس از چسباندن الگوی انتخابی خود بر روی قالیچه، با استفاده از غلتک رنگ، طرح مورد نظر خود را نقاشی کنید. قلم موی شابلون (استنسیل) نیز در صورتی که می خواهید فواصل را پر کنید مفید است.

 

تغییر دکوراسیون با یک سطل رنگ 4

 

 

تغییر دکوراسیون با تزئین دیوارها

لازم نیست برای نقاشی دیوار، تمامی دیوار را رنگ کنید. برای ایجاد یک طرح هنری آزاد بر روی دیوار تنها چیزی که نیاز دارید یک قلم موی باریک و مسطح (با عرض 2.5 سانتیمتر) و کمتر از یک سطل رنگ است. فقط به یاد داشته باشید که هر از گاهی عقب بایستید و به دیوار نگاه کنید تا مطمئن شوید طرحی که اجرا میکنید تعادل و توازن دارد.

 

تغییر دکوراسیون با یک سطل رنگ 5

 

 

تغییر دکوراسیون با درخشش شومینه

اگر شومینه تان تکراری و خسته کننده شده، تغییر دکور کامل تنها گزینه شما برای جلوه دادن به آن نیست. هم کاشی و هم آجر برای نقاشی بسیار مناسب هستند و یک یا دو دست رنگ روشن شومینه را کاملا نو می سازد. 

 

تغییر دکوراسیون با یک سطل رنگ 6

 

 

تغییر دکوراسیون با ایجاد طرح نواری

برای تکرار این طرح نواری زیگزاگ میتوانید طرح مورد نظر را با مداد روی دیوار بکشید، سپس از نوار چسب برای پوشاندن نوارهایی که نمیخواهید رنگ شود، استفاده کنید. سپس همین که نوارها آماده شد، با استفاده از غلتک دیوار را رنگ کنید. بعدا که نوارچسب ها را باز میکنید طرح راه راه بر دیوار ایجاد میشود.

 

تغییر دکوراسیون با یک سطل رنگ 7

 

 

 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ