جشن عروسی تان را با این تزیینات زیبا و ارزان به یاد ماندنی کنید!!!
جشن عروسی برای هر کس در ذهنش ایده آل های خاص خودش را دارد اما اینکه چه چیز می تواند یک جشن عروسی را منحصر به فرد و خاطر انگیز کند موضوعی است که امروز در باره اش صحبت می کنیم با ما همراه باشید.

جشن عروسی به یاد ماندنی با تزیینات ارزان

عروسی ... این کلمه همیشه با خودش لبخند به همراه دارد! شاید همین حالا هم شما لبخند به لب دارید و ادامه این مطلب را دنبال می کنید. امیدوارم تا پایان این مطلب با همین لبخند همراه ما باشید ... !

 بیشتر بدانید : جدیدترین تم های تولد و بادکنک آرایی 2018

تزیین میز غذای جشن عروسی

تزیین میز غذای جشن عروسی

جدا از یک شام عروسی کامل و بی نقص تزیینات چشمگیر می تواند تا مدت ها عروسی شما را در خاطر عزیزانتان زنده نگه دارد. پس اگر هر فضایی را برای جشن عروسی خود انتخاب می کنید به تزیینات ویژه ی آن اهمیت دهید.

 

 

تزیین صندلی جشن عروسی

تزیین صندلی جشن عروسی

نیازی نیست این تزیینات در مقیاس بسیار بزرگ و پر هزینه انجام گیرید به سادگی می توانید با ایده های ساده و خلاقانه این تزیینات را برای جشن عروسی خود اعمال کنید. یک ایده ی ساده تزیین صندلی های عروسی است که خیلی ساده می توانید ایده های خلاقانه ی خود را در اختیار برگزار کنندگان جشنتان بگذارید و همه را شگفت زده کنید.

 

 

تزیین تور و بادکنک در جشن عروسی

تزیین تور و بادکنک در جشن عروسی

جشن عروسی همان طور که از نامش پیداست جشن عروسی است، پس باید تفاوت زیادی با جشن تولد داشته باشد! اگر علاقه دارید از ملزومات جشن تولد مثل بادکنک ها و ... برای جشن خود استفاده کنید به سادگی می توانید با اضافه کردن جزییات ساده ای مثل تورها آن ها را مناسب فضای عروسی کنید.

 

 

گل آرایی در جشن عروسی

گل آرایی در جشن عروسی

با گل آرایی فضای عروسی به سادگی می توانید جشن تان را منحصر به فرد کنید، نیازی نیست حتما از گل های رز هلندی استفاده کنید و یا تدارک گلدان های کریستال آلمانی را بدهید! کافی است خلاق باشید، گل های صحرایی به دلیل طبیعی بودن عطر سرمست کننده ای دارند پس در کنار هم می تواند فضای شما را عطراگین کنند، شیشه های مربای تزیین شده می تواند زیبایی دوچندانی نسبت کریستال های آلمانی داشته باشند! آن ها را انتخاب کنید و از اولین بودن نهراسید.

 

 

شمع آرایی جشن عروسی

شمع آرایی جشن عروسی

شمع ها به خوبی می توانند زیبایی گل آرایی شما دو چندان کنند کافی است با ساده ترین ایده ها یک شمع آرایی منحصر به فرد داشته باشید تا زیبایی میز پذیرایی شما دو چندان شود.

 

 

عکس یادگاری جشن عروسی

عکس یادگاری جشن عروسی

به فکر مهمان ها باشید! یک مهمانی گرم و صمیمی بیشتر در خاطر همگان می ماند تا یک جشن باشکوه و سرد! یک عکس یادگاری منحصر به فرد به خوبی می تواند در آلبوم و یا صفحات اجتماعی عزیزانتان بدرخشد، قابی خاص تهیه کنید و در زیبا ترین قسمت فضای خود قرار دهید و خالق عکس های زیبا از عزیزانتان باشید.

 

 

تزیین جایگاه عروس و داماد

تزیین جایگاه عروس و داماد

جایگاه خودتان را تزیین کنید! یک جایگاه ویژه و منحصر به فرد برای خود تصور کنید و ایده ی آن را به برگزار کننده ی جشنتان بدهید با این کار به سادگی می توانید زیبایی خاصی به فضای جشن خود بدهید و عروسی خاطرانگیزی برای خودتان بسازید!

 

 

گیفت های عروسی

گیفت های عروسی

برای قدر دانی از مهمانانتان گیف های عروسی می تواند بهترین گزینه باشد! گیفت های مقرون به صرفه ی ساده ای که به عنوان یادگاری از مراسمتان به عزیزانتان هدیه می دهید، می تواند عکس شما و یا ایده ی خلاقانه تری مثل بذر یک گیاه باشد!

 

 

برد یادگاری جشن عروسی

برد یادگاری جشن عروسی

بردی برای یادگاری از عزیزانتان تهیه کنید که بتوان روی آن با ماژیک یا خودکار نوشت و در روز عروسی آن را در جایی مناسب قرار دهید تا مهمان ها بتوانند روی آن برای شما یادگاری نویسند، حتی این نوشته ها می تواند قابی برای عکس شما باشد! این کار مراسم را برای شما به یاد ماندنی تر می کند و می توانید این تخته های زیبا را در گوشه ای از دکوراسیون خود نصب کنید تا همواره به یاد مراسم روز عروسی تان باشید.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : chidaneh.com