فنگ شویی اتاق خواب با 8 اصل ساده
طبق آموزه های فنگ شویی، خانه های ما انعکاسی مستقیم به شرایط زندگی مان دارند. پس با رعایت این اصول فنگ شویی آرامش و عشق را به خانه های خود بیاورید.

اصول فنگ شویی در اتاق خواب

اصل شماره 1 فنگ شویی در اتاق خواب : پشتی تخت خواب

پشتی تخت خواب انرژی را حفظ می کند و احساس آرامش و امنیت بیشتری می دهد. به علاوه نشان می دهد که تا چه اندازه برای امنیت خود و خانه ارزش قائل هستید.

بیشتر بدانید : اصول فنگ شویی آشپزخانه، 5 نکته که باید بدانید

 

اصل شماره 2 فنگ شویی در اتاق خواب : در مقابل تخت یک شیء الهام بخش قرار دهید

فضای مقابل تخت در فنگ شویی به عنوان فضای قدرت شناخته شده است چون بعد از بیدار شدن اولین نگاه تان به این قسمت از اتاق می خورد. پس باید چیزی که در آنجا قرار می دهید با روح تان صحبت کند و قدرت بدهد. آن چیز می تواند یک میز آرایش زیبا و یا یک تابلو هنری باشد. ناگفته نماند که این تابلو تابلو عکس خانوادگی نباشد چون این اتاق یک منطقه کاملا خصوصی است.

 

اصل شماره 3 فنگ شویی در اتاق خواب : عسلی های کنار تخت همیشه جفت باشد

هر دو طرف تخت فضای باز داشته باشد و دو عدد عسلی در دو طرف تخت به کار برده شود.

 

اصل شماره 4 فنگ شویی در اتاق خواب : اصلاح رنگ های اتاق

رنگ اتاق به نوعی نشان دهنده زندگی خصوصی و روحیات شماست پس اگر رنگ اتاق کهنه و قدیمی باشد زیاد نشان دهنده خوبی نیست. اگر مجرد هستید شادابی و نشاط خود را با رنگ های شاد و روشن نشان دهید. اگر متاهل هستید یک رنگ براق و خوش نما به کار ببرید تا نشان دهید که برای تکمیل رابطه همه چیز را تازه و نو حفظ می کنید.

 

اصل شماره 5 فنگ شویی در اتاق خواب : زیر تخت همیشه تمیز باشد

درست است که زیر تخت بهترین مکان برای کنار گذاشتن کفش ها و چمدان هاست اما در فنگ شویی مرتب کردن زیر تخت تاثیرات خوبی می تواند داشته باشد. این قسمت علاوه بر این که تعادل را در اتاق خواب حفظ می کند در فنگ شویی به عنوان شریانی از زندگی رویایی به آن نگاه می شود. پس نامنظم بودن این قسمت جلوی استراحت خوب و رویاهای خوب را می گیرد.

 

اصل شماره 6 فنگ شویی در اتاق خواب : مبل های شکسته و قراضه را دور بریزید

نگهداشتن صندلی قدیمی که یکی از پایه های آن شکسته در فنگ شویی کاملا ممنوع است. چیزهای شکسته نشانه این است که اجازه داشتن چیزهای خوب را ندارید و احتمال آزردگی خاطر زیاد می شود. این نکته را به خصوص اگر در یک رابطه متعهد هستید حتما باید رعایت کنید چون ممکن است روی زندگی عاشقانه شما تاثیر بگذارد.

 

اصل شماره 7 فنگ شویی در اتاق خواب : گل و گیاه را فراموش نکنید

برای داشتن یک فضای شاد گیاهان ضروری هستند. آن ها اکسیژن تازه تولید می کنند، به فضا قدرت و زندگی تازه می دهند و روح را جوان می کنند. به علاوه از دیدگاه فنگ شویی افسردگی را از بین می برند.

 

اصل شماره 8 فنگ شویی در اتاق خواب : اتاق را همیشه مرتب نگه دارید

به هم ریختگی و نامنظم بودن اتاق جریان عشق را مسدود می کند پس همیشه اتاق را مرتب نگه دارید. اتاق را از هدایایی که شما را به یاد خاطرات بد می اندازد نیز پاک کنید چون بدون شک روی روابط تان تاثیر منفی می گذارد.

 

 

بیشتر بدانید : انتخاب رنگ اتاق بر اساس اصول فنگ شویی



گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : bedunim.ir