دکوراسیون داخلی خانه تان را به رنگ دی 1396 ( دسامبر 2017 ) بچینید!!
رنگ قرمز تیره به عنوان رنگ دی 1396 یا دسامبر 2017 انتخاب شده است. شاید شما فکر کنید که استفاده از این رنگ در دکوراسیون داخلی کاره سختی است ولی با خواندن این مقاله متوجه می شوید که سخت در اشتباهید.

رنگ منتخب ماه دسامبر 2017، دی 1396 برای دکوراسیون داخلی : قرمز تیره

رنگ قرمز تیره یکی از رنگ هایی است که شاید کمتر در دکوراسیون داخلی از آن استفاده شود و فکر کنید این رنگ فضای دکوراسیون خانه شما را تیره می کند. اما اشتباه می کنید، ما در این مقاله به شما می گوییم که چگونه می توانید از این رنگ برای دکوراوین داخلی استفاده کنید.

ترکیب رنگ سفید و قرمز تیره، یک ترکیب رنگی برای دکوراسیون بهاری

ترکیب رنگ سفید و قرمز تیره، یک ترکیب رنگی برای دکوراسیون بهاری

اگر شما عاشق رنگ های تند هستید پیشنهاد می کنیم حتما از رنگ قرمز تیره برای دکوراسیون داخلی خانه تان استفاده کنید. برای این که این رنگ تند فضای خانه تان را دلگیر نکند، رنگ سفید را با آن ترکیب کنید.

سقف هایی به رنگ قرمز خانه تان را جادو می کنند

سقف هایی به رنگ قرمز خانه تان را جادو می کنند

سقف های خانه یکی دیگر از اجزای خانه برای رنگ آمیزی و تغییر دکوراسیون است. پیشنهاد می کنیم سقف اتاق نشیمنتان را به رنگ قرمز و دیوارها را به رنگ بژ مات رنگ آمیزی کنید. بهتر است مبلمان این اتاق نشیمن ترکیب رنگ سفید و طوسی باشد.

دراور های تان را فراموش نکنید

دراور های تان را فراموش نکنید

دراور های کشو دار یکی از اجزای دکوراسیون داخلی است که می توانید رنگ آن را طبق سلیقه و نظرتان تغییر دهید. برای این کار کافی است یک قوطی رنگ  کوچک و یک قلمو بزرگ نرم تهیه کنید. اگر هم در رنگ آمیزی مهارت ندارید پیشنهاد می کنیم از اسپری های رنگی استفاده کنید.

ترکیب رنگ قرمز تیره با مشکی، بهترین ترکیب رنگی در دکوراسیون داخلی

فرورفتگی های خانه، بهترین دیوار برای رنگ قرمز تیره

اگر برای جاهایی مانند آشپزخانه و یا قسمت هایی از خانه که کاربرد کمتری دارند ( فرورفتگی های برخی قسمت های خانه ) از رنگ قرمز تیره استفاده می کنید که دارای کابینت و کمدهای چوبی است، پیشنهاد می کنیم کابینت ها را به رنگ مشکی مات انتخاب کنید. ترکیب قرمز تیره و مشکی مات یک ترکیب رنگ عالی است.

دیوار اتاق کارتان را فرامش نکنید

دیوار اتاق کارتان را فرامش نکنید

اتاق کارهایی که در خانه تعبیه می شوند معمولا باید اتاقی باشند که برای شما سرشار از انرژی مثبت بوده و شما را خسته نکند. اگر می خواهید از رنگ قرمز تیره در اتاق کارتان استفاده کنید به شما پیشنهاد می کنیم دیوار روبرویی میز کارتان را انتخاب کنید. این دیوار بهترین دیوار برای رنگ آمیزی است.

دیوار بالای شومینه بهترین دیوار برای رنگ آمیزی است

دیوار بالای شومینه بهترین دیوار برای رنگ آمیزی است

دیوار بالای شومینه یکی از بهترین دیوارها برای انجام دادن کارهای هنری و رنگ آمیزی است. به همین بهانه شما می توانید فقط دیواری که شومینه در آن قرار دارد را با رنگ قرمز پر رنگ رنگ آمیزی کنید. بهتر است ما بقی دیوارها به رنگ کرم چرک باشند.

درب ورودی خانه را فراموش نکنید

درب ورودی خانه را فراموش نکنید

اگرخانه شما جزو خانه های ویلایی است که حیاط بزرگی دارد می توانید درب ورودی خانه تان را به رنگ قرمز تیره درآورید. اگر شما از این رنگ برای درب ورودی استفاده کردید پیشنهاد می کنیم که دیوارهای خانه تان به رنگ سفید چرک یا استخوانی روشن باشد.

تکه از دیوار اتاق خواب تان را به رنگ سال رنگ آمیزی کنید

تکه از دیوار اتاق خواب تان را به رنگ سال رنگ آمیزی کنید

اگر شما علاقه ای به رنگ های تند ندارید و می خواهید دکوراسیون خانه تان را به رنگ سال بچینید پیشنهاد می کنیم یک تکه از دیوار اتاق خواب تان را رنگ کنید. برای این کار یک طرح بزرگ مانند دایره یا مربع را روی دیوار اتاق خواب تان کشیده و داخل آن را رنگ کنید. برای داشتن زیبایی بیشتر از یک شلف ( طبقه ) همان رنگی استفاده کنید.

ترکیب رنگ قرمز تیره با سفید و مشکی

ترکیب رنگ قرمز تیره با سفید و مشکی

رنگ قرمز تیره یکی از بهترین انتخاب برای اتاق نشیمن هایی ات که دیوارهای بلند دارند. برای این منظور و جلوگیری از بکنواخت شدن فضا، رنگ قرمز تیره را با رنگ سفید و مشکی ترکیب کنید. برای مبلمان هم پیشنهاد می کنیم رنگ خاکستری یا طوسی را انتخاب کنید.

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ