اگر تاج تختی مدنظرتان است فقط 3 ساعت از وقتتان را خواهد گرفت. به یک تخته چند لا با چگالی متوسط، مقداری پنبه حلاجی شده و روکش متناسب با فضایتان نیاز دارید.
  1. انتخاب شکل ظاهری تاج تخت:
 اگر تاج تختی مطابق شکل مدنظرتان اس فقط 3 ساعت از وقتتان را خواهد گرفت. به یک تخته چند لا با چگالی متوسط، مقداری پنبه حلاجی شده و پارچه ای مطابق با سلیقه تان نیاز دارید به شما قول می دهیم به ابزار ویژه ای برای ساخت آ ن نیازی ندارید
 
 
  2.سه در بلند:
در این تاج تخت از 3 در بلند بدون حفره ی دستگیره ی در به صورت افقی استفاده شده است. این درهای سیاه جلوه زیبایی با چلچراغ کنار تخت ایجاد کرده است و رنگ قرمز زنده با طرح های کلاسیک به شیک بودن و دلربایی این اتاق خواب افزوده است.
 

3.عصر خنثی بودن:

در این اتاق خواب شیک و مجلل از پارچه ای با رنگ خنثی استفاده شده است. طرح و روکش تاج تخت
شاهانه وار است که در ایجاد اتاق خوابی مجلل موثر بوده است.
 
 
 
  4.تاج تخت و پشتی کتانی:
 
طرح سنتی پارچه تاج تخت بسیار کلاسیک است و رنگ سیاه و سفید طرح پارچه و نوع دوخت آن

بسیار زیباست و این تاج تخت را برای مطالعه و تکیه دادن مناسب کرده است.
 
 
 
5.تضاد و زیبایی:

در روکش تاج تخت چند چیز باید مد نظر باشد: رنگ، بافت و هماهنگی آن با اثاثیه اتاق. روشنی مبلمان و وسایل دیگر در این تصویر با رنگ قهوه ای تیره دیوار تضاد زیبایی ایجاد کرده است که همین باعث جذابیت اتاق خواب شده است.

 

6. رنگهای تیره:

رنگهای پر رنگ و تضاد عالی بین آنها جلوه ای مردانه به این اتاق داده است و تاج تخت بسیار بزرگ و نحوه ی قرارگیری تخت (افقی) اتاق را بسیار جذاب کرده است.
 
 7.کلاسیک و راحت:

رنگ قهوه ای مایل به قرمز تاج تخت بسیار بزرگ که به چندین مربع تقسیم شده است تصویر خوشایندی برای این سوئیت شیک ساخته است.

 

8.ساده و امروزی:

تاج تخت و روکش آن بسیار امروزی است و قرار دادن یک شال کشمیر بر وسط آن تاج تخت را از سادگی در آورده و آن را بسیار زیبا کرده است.
 
 

9. ارزان و شیک:

برای ساخت این تاج تخت احتیاج به یک تخته چند لا به سایز)4feet×5feet( دارید. توسط پنبه حلاجی شده روی آن را پوشانده و روکشی از کرباس ارزان قیمت برای آن می کشیم و توسط ربانی با رنگ تیره به شکل صلیبی به آن شکل می دهیم  
 
 
10.تصاویر:
این 8 عکس زیبا نقش تاج تخت را برای این تخت ایفا می کند.می توانید چند عکس از عکس های مورد علاقه تان انتخاب کنید،آنها را بزرگ چاپ کنید و قاب بگیرید و به عنوان تاج تخت از آنها استفاده کنید.
 
 
  11.غیر معمول بودن:
دراین تصویر تاج تخت تشکیل شده از3تخته چوب که در بالای آن حالت قوسی داده اند استفاده شده است. شما هم می توانید درانبار خود 3 تخته چوب پیدا کنید و طرح مورد نظرتان را به آن بدهید و رنگ دلخواهتان را به آن بزنید.
 
 

12.در را بازکنید:

این تاج تخت خوش قیافه می تواند یک در قابدار باشد که حفره دستگیره در پایین آن مخفی شده است.
 
 
ادامه دارد.....
 
تهیه و ترجمه:گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ