گاهی تغییرات کوچک درخانه جلوه‌ای دیگر به اتاق می دهد، ما سعی دارم کاردستی‌های ساده‌ای که هزینه چندانی ندارند را به شما آموزش دهیم تا به شما در تغییر دادن دکوراسیون منزلتان کمک کنیم.
  ایجاد طرح برگ بر روی پرده:

یک پرده ساده رولی با سلیقه شما می‌تواند روح جدید یابد شما می‌توانید از طرح ما استفاده کنید و یا یک طرح دیگر که خودتان طراحی کرده اید استفاده کنید. اما باید در نظر داشته باشید طرحی که انتخاب می‌کنید دارای جزئیات کم بدون تداخل با هم باشند و بریدن آن راحت باشد. در رنگ این برگها از سبز تیره و زرد طلایی با کمی‌سفید و سیاه اسفاده شده است حتماً در نظر داشته باشید که رنگ پارچه تهیه کنید.

مواد لازم:

·        قیچی

·        تصویر و کپی آن

·        نوار چسب

·        دستکش کار

·        تخته کار

·        کاتر

·        مداد

·        رنگ پارچه و قلمو

طرز ساخت:

1. تصویر موردنظرتان را از هر منبعی که گرفته اید ابتدا توسط دستگاه فتوکپی بزرگ کنید اگر تصویر را بسیار بزرگ خواستید می‌توانید تصویر خود به دو قسمت تقسیم کنید و هر قسمت را جداگانه به یک اندازه و به اندازه دلخواه بزرگ کنید.

 

2. در موقع کار از دستکش استفاده کنید و در صورت توان در هوای آزاد کار کنید. توسط کاتر تصویر خود را از کاغذتان در آورید.

3. آن را روی پارچه سفید پرده رولی که کاملاً آن را روی زمین خوابانده اید قرار دهید و با چسب روی آن محکم کنید. 

 
4. توسط رنگ پارچه و توسط شابلونی که تهیه کرده اید با قلمو رنگ را روی پارچه پرده خود بزنید برای تمیزکاری بیشتر با انگشتان خود محل موردنظر را محکم نگه دارید.برای شروع قسمت بعد حتماً مطمئن شوید قسمت قبلی خشک شده است. وقتی کار کاملاً رنگ شد اجازه دهید تا کاملاً خشک شود سپس شابلون را از آن جدا کنید.
 
 
 
 
 
تهیه و ترجمه: گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ