تخته های مخصوص خرد كردن گوشت در قصابی ها ، سینی مخصوص پذیرایی و حتی یك در را با نصب دو پایه آلومینیومی كه رنگ تندی دارد به یك بار مخصوص سرو نوشیدنی تبدیل نمایید .

1 - زیبا كردن قاب تختخواب با استفاده از چسب 
با چسباندن این كاور های چسبان دیواری از جنس وینیل  بر روی تخته بالای تخت تصویر شیک و زیبا ایجاد كنید . این تصویر و جلوه را با آمیزه ای از پارچه های كتانی طرحدار با توناژ ملایم تكمیل نمایید. 

  


2 -
فضای سفید  امكان استفاده از راه حل های خلاقانه تر را فراهم می آورد
راز ظرافت و شیكی فوق العاده این دیوار در استفاده از قاب بند تزیینی سقفی است . با استفاده از بتونه های چسبدار در طول یك روز این قاب بندی را نصب كرده ایم . با خرید پارچه های كتانی برای تعویض روكش مبلمان، دوز ملایمی از رنگ ایجاد می كند . 
 


3 -
یك آیینه ساده و تخت را جلا دهید 
با استفاده از طرحهای مختلف فریم های چسب دار موجود در بازار می توان وسایل كم دوام موجود در خوابگاه را به دكوری برای افراد بزرگسال تبدیل كرد . 



4 -
جایی برای نوشیدن چای و قهوه درست کنید
تخته های مخصوص خرد كردن گوشت در قصابی ها ، سینی مخصوص پذیرایی و حتی یك در را با نصب دو پایه آلومینیومی كه رنگ تندی دارد به یك بار مخصوص سرو نوشیدنی تبدیل نمایید . 

   


5  -
شمع های تان را به نمایش بگذارید
چه كسی می خواهد یك جعبه بد ریخت از كبریت های ایمنی را در معرض نمایش بگذارد ؟ در عوض شمع هایتان را با این اثر هنری كوچك دست ساز ست نمایید ( در داخل یك شیشه عطر خالی كه با دست ته آن را به عنوان نمادی از كشیدن كبریت بر روی جعبه كبریت  حكاكی كرده اید پر از چوب كبریت كنید  ) 

 


6 -
ظرف حیوان خانه تان را به روز نمایید 
خداحافظ ظرفهای پلاستیكی ! ظرفهای سرامیكی با طرح چوب و حصیرهای طرح چوب نیاز به داشتن ظرفی با طرحهای زیبا را برآورده می كند . 

  


7 -
پرده ساده تان را تزئین کنید
آنی سیكی  Annie Seiki  كه یك طراح  دكوراسیون داخلی می باشد با آویزان كردن یك پرده این راهروی ساده و بدون تزیین را رونقی دگر بخشیده است .  فقط می بایست یك قلاب چرخان را با یك جا كلیدی و بند را  با هم تركیب كنید .

 


8 -
فضای خانه تان را تغییر دهید
با خرید وسایل از جنس چوب بلوط فضای خانه را از حالت اداری درآورید . 

   


9 -
اتاق غذاخوری تان را نونوار كنید 
با استفاده از این روكش  زیبای ضد لك مبلمان ،  میز تاشوی طرح كافه تریا را به یك طرح سه بعدی حالت مبلمان های آنتیك و ظریف طرح شیپاندل ( Chippendale : هنرمند انگلیسی طراح مبلمان  ) را پیدا كند . 

    



تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle 
اختصاصی سیمرغ



مطالب پیشنهادی :
چطور یک آبنمای کوچک درست کنیم؟

نکات مهم در سرخ و بخارپز کردن سبزیجات

لوازم سفید منزل را چگونه تمیز کنیم؟

راهنمای خرید مواد غذایی در ماه رمضان

سالم تر بخورید و کمتر خرج کنید