ایده هایی جذاب برای کادو کریسمس که می توانید خودتان درست کنید
شما به راحتی می توانید با این ایده ها و طرح هایی که ما در اینجا برایتان توضیح داده ایم یک دکوراسیون زیبا و یا یک هدیه زیبا متناسب با کریسمس را خودتان با دست درست کنید .

تزیین روز کریسمس، این بار کادوهای روز کریسمس را اینگونه تزیین کنید

قوطی هایی بسیار زیبا برای کریسمس

قوطی هایی بسیار زیبا برای کریسمس

نقاشی کردن طرح های گوناگونی ازجوراب زنانه ساقه بلند روی قوطی های ساده سفید. این روش بسیار خوب و شادی برای گذاشتن غذاها و خوراکی های  کریسمس داخل آن می باشد.
 

بیشتر بدانید : تزیین میز شام کریسمس با چند ایده جالب

درست کردن درخت کریسمس با دکمه های لباس

درست کردن درخت کریسمس با دکمه های لباس 

اگر چه هنگامی که این درخت زیبا را نگاه می کنید به نظر درست کردن آن مشکل است اما این طور نیست و فقط احتیاج است که با فوم یک درخت مخروطی شکل درست کرده که کاملا پلاستیکی است و روی آن را با دوختن انواع دکمه های رنگی و به رنگ های سفید و سبز و قرمز پر کنید  ،این می تواند نه تنها برای دکوراسیون کریسمس استفاده شود بلکه بهترین هدیه برای کریسمس هم می باشد.
 

 

حلقه ای شبیه به گوله های برف

حلقه ای شبیه به گوله های برف

با استفاده از دکمه های سفید رنگ می توانید یک حلقه سفید درست کرده و آن راداخل یک قاب قرار داده به دیوار آویزان کنید.
 

 

درست کردن گوی های حبابی

درست کردن گوی های حبابی

درست کردن گوی ها یا حباب هایی بسیار کلاسیک و زیبا که داخل آنها را با گل های کوچکی تزئین کرده ایم که وقتی از بیرون به آن نگاه کنیم این تزئینات داخلی بزرگ تر به نظر می رسند.گوی هایی که شبیه به آکواریوم هستند.
 

 

 

بالش نرم تزئینی

بالش نرم تزئینی

این بالش نرم از پارچه های نرم و رنگین کمانی درست شده که علاوه بر بزرگ بودن آن , مدل آن هم طوری طراحی شده است که در هر اتاقی که گذاشته شود یک حالت تزئینی دارد.  
 

 

درست کردن تاج گل برای کریسمس

درست کردن تاج گل برای کریسمس

به راحتی می توانید علاقه و عشق وعلاقه خود را نسبت به خانواده تان با درست کردن یک تاج گل زیبا ابراز کنید. باید از انواع روبان ها و سنگ های تزئینی استفاده کنید و آن را با کمک یک روبان کرواتی شکل به دیوار آویزان کنید.
 

 

ستاره تزئینی برای کریسمس

ستاره تزئینی برای کریسمس

با استفاده از یک مقوای سفید یک ستاره درست کرده و داخل آن را رنگ کرده و دورتادور آن را با نوارهای تزئینی زیبا می کنیم.

 

 

درست کردن ظرف هایی به شکل کلاهک برای کریسمس

درست کردن ظرف هایی به شکل کلاهک برای کریسمس

کلاهک های ساده و زیبایی درست کنید. این  کلاهک ها را به راحتی و به طور کامل می توانید بشورید و خشک کنید ( درب بطری اسپری مو ، پاک کننده های خانگی ، اسپری رنگ ، و غیره ). دور هر کلاهک ، را با روبان هایی به اندازه کافی بلند ، تزئین کنید. اطراف و لبه ی بالایی آنها را با نوارهای تزئینی زیبا کنید. در نهایت داخل آنها را با شکلات هایی زیبا و خوشمزه پرکنید.
 

 

 

گل ماه دسامبر برای کریسمس

گل ماه دسامبر برای کریسمس

درست کردن گل ستاره ای از ماه دسامبر به عنوان تزیینات کریسمس ، می تواند یکی از تزیینات احساساتی باشد . آن را به مانند زیور آلات به یک روبان آویزان کرده و می توانید آن را به پشت صندلی آویزان کنید.

 

 

کریسمس فصل تبریک است

کریسمس فصل تبریک است

نمایش تصاویر مورد علاقه زمستانی در قاب هایی ویژه برای کریسمس ( فریم باید یک سطح صاف داشته باشد ) با استفاده از سنگهای صیقلی زیبا دورتا دور آن را تزئین کرده و عکس های مورد علاقه خود را در آن قرار دهید و به استقبال روز کریسمس بروید.


 

بیشتر بدانید : آموزش تصویری درست کردن درخت کریسمس پارچه ای برای سال نو میلادی

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ