می توانید یکی از کاردستی های زیر که خودتان آن را درست کرده اید را برای او تهیه کرده و در نهایت با هدیه دادن آن در روز پدر ، او را کاملا هیجان زده و خوشحال کنید .
یکی از راه های نشان دادن عشق و علاقه به پدر این است که می توانید یکی از کاردستی های زیر که خودتان آن را درست کرده اید را برای او تهیه کرده و در نهایت با هدیه دادن آن در روز پدر ، او را کاملا هیجان زده و خوشحال کنید .
بالش کراواتی
تکه هایی از پارچه های طرح داری که طرح های آنها رنگی و بیشتر شبیه به طرح های کراواتی می باشد را تهیه کرده و آنها را در کنار هم قرار داده و در نهایت یک رویه ی بالشتی درست کرده و بالش را داخل آن قرار دهید و آن را در روز پدر به پدرتان هدیه دهید.
 
جای قلم و خودکار
دو جعبه را در کنار هم قرار دهید و آن دو را به هم بچسبانید بعد از آنکه چسب زدید ،اجازه دهید تا کاملا خشک شود و سپس درون یکی از آنها گیاه های سبز و زیبایی را قرار داده و داخل دیگری را قلم و خودکارهای زیبایی برای پدرتان بگذارید و در نهایت این هدیه ی زیبا برای روز پدر را روی میز کار او قرار دهید.
 
پارچه ها و سنگ های چاپی
سنگ های تمیزی را از حیاط خانه اتان بیاورید و در نهایت روی آنها پارچه های زیبای طرح داری را بچسبانید و آنها را روی میز کار پدر قرار دهید و هم چنین می توانید روی کاغذهای ساده ای این سنگ های تزئینی زیبا را بچسبانید و حروفی از نام پدر را روی آنها چسبانده و در نهایت آنها را روی تکه های کاغذ بچسبانید و بعد این ورق های زیبا را روی میز کار پدر بگذارید.با این کار میز او را بسیار زیبا تزئین و مرتب کرده اید.
 
نقاشی های ساز و موسیقی
تکه هایی از سرامیک و کاشی های کوچک را تهیه کرده و سپس با قلم مو آنها طرح هایی از انواع آلات موسیقی را بکشید .می توان از استنسیل برای انداختن این طرح ها استفاده کرد و در پایان هر چهار عدد از این کاشی های زیبا را در کنار هم قرار داده و آنها را روی دیوار و یا روی میز بچسبانید.
 
محفظه ای برای مدادها
یک جعبه ی چوبی ساده را در نظر گرفته و روی آن کاعذ رنگی طرح دار و زیبایی را می چسبانیم و سپس روی آن چند سوراخ کوچک درمی آوریم. کاغذی که روی کار می چسبانیم می تواند در طرح ها و مدل های گوناگون باشد و هم چنین برای سوراخ کردن می توان از مته استفاده کرد و دقت شود تا سوراخ ها زیاد گشاد نشوند و در نهایت چند مداد زیبا و مورد نیاز پدرتان را داخل آن گذاشته و آن را برای روز پدر روی میز کار او بگذارید.
 
قاب عکس شخصی
یک قاب عکس چوبی ساده با طرح های رنگارنگی که دورتادور آن است را درست کرده و برای این کار می توانید از 4 تکه چوب استفاده کنید و آنها را به هم بچسبانید و در نهایت روی آن یک کاغذ رنگی زیبا بچسبانید و یک عکس مورد علاقه ی پدرتان را داخل آن بگذارید و زیر عکس می توانید امضا زده و روز پدر را به او تبریک بگویید . 
 
تزئین ظروف مورد نیاز روزانه
روی میز کار پدرتان یک سری ظروف چینی وجود دارد که روزانه به آنها نیاز دارد و می توانید با کمک قام موی نازک و رنگ ،طرح های زیبایی را روی هر کدام از آنها در بیاورید و مثلا طرح های دایره ای ساده ای بکشید .مثلا داخل ظرفی که کارت های تبلیغاتی خود را قرار می دهد ،یک طرح زیبایی بیاندازید.
 
جایی برای وسایل شخصی 
تمامی پدرها دارای کیف پول و موبایل و کلید و ...و یک سری وسایل شخصی که روزانه به آنها احتیاج دارند می باشند و چه هدیه ای بهتر از اینکه محفظه ای زیبا و جادار را برای آنها درست کنید.با استفاده از کارتون های مقوایی محکمی به مانند تصویر چند مستطیل در اندازه های گوناگون درست کرده و تمام آنها را خوب به هم بچسبانید و در نهایت آن را روی میز قرار داده و از هر کدام از آنها برای گذاشتن وسایل گوناگون استفاده کنید.
 
 
 
تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ



مطالب پیشنهادی :
شیرینی شکلاتی بستنی دار برای روز پدر
برای روز پدر خودتان کارت تبریک های غیرمنتظره بسازید !!
شیرینی مخصوص روز پدر
2 ایده برای کارت تبریک روز پدر + آموزش
هدایایی دست ساز برای روز پدر