برای تزیینات روز مادر از ایده های زیر کمک بگیرید و روز مادر را برای مادرتان رویایی کنید.


برای جشن گرفتن روز مادر با مادرم و مادر شوهرم، آشپزخانه‌یمان را با غذاهایی تزیین کردم که در آن پروانه‎های خوشگل، دستمال کاغذی‎های رنگی و دسته‎های گل معطر به چشم می‌خورد. هرکدام از آن‎ها که کاردستی‎های خوشگلی بودند با استفاده از رنگ، پانچ‎های کاغذ ساخته شده بودند. منوی غذای آن روز من هم تشکیل شده بود از ماست بستنی به همراه آناناس و میوه‎های خشک شده، تارت‎های اسفناج، ساندویچ سبزیجات، کیک نارگیلی. من میز غذاخوری را خیلی ساده ولی با چیزهایی که بیشترین تاثیر را خواهند گذاشت، نظیر دستمال‎های روشن و قفسه‎های کیک رنگی کاپ کیک، تزیین کردم.

 

قفسه کاپ کیک (کیک فنجانی) و دستمال‎های کوچک سر سفره

از قفسه کاپ کیک به دو منظور استفاده کردم هم به عنوان یک وسیله‌ی تزیینی که در مرکز میز قرار گرفت و هم به عنوان دیس غذا برای خوردن عصرانه یا ناهار. من از رنگ‎های خوراکی ، چسبانک‎های پروانه ای برای تزیین قفسه کاپ کیک  استفاده کردم.
من دستمال‎های سفره را به اندازه‎ و شکل‎های گوناگون برش زدم و مرکز میز را رنگ صورتی زدم و از آن‎ها برای تزیین میز با قرار دادن آن‎ها زیر هر بشقاب استفاده کردم.

 

تزییناتی زیبا برای روز مادر

 



دسته‎های گل پروانه‌ای

چسبانک‎های پروانه‌ای را می‌توان به نحوی روی دسته‎های گل قرار داد که انگار آن‎ها در حال پرواز در میان گل‎ها هستند. شما می‎توانید از گلدان‎های گل رنگی استفاده کنید که رنگ‎های روشنی دارند.

تزییناتی زیبا برای روز مادر



تزیین سفره و میز غذاخوری

من از چسبانک‎های پروانه‌ای استفاده کردم و با استفاده از آن‎ها یک گیره دستمال سفره زیبا درست کردم. من هر کدام از این چسبناک‎های زیبا را روی یک ربان چسباندم و آن‎ها را دور دستمال گره زدم. من حروف اول اسم اشخاص را نیز روی زیر لیوانی‎ها با روش استنسیل کردن حک کردم.

 

تزییناتی زیبا برای روز مادر


کیک

من برای تزیین کیک روز مادر کلمه " تبریک روز مادر " را روز کاغذهای رنگی کوچک نوشته و روی پایه های باریک چسبانده و روی کیک گذاشتم.

 

تزییناتی زیبا برای روز مادر

 

 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ