خانه تان را برای پاییز ساماندهی کنید
 ساماندهی خانه برای پاییز یکی از کارهایی است که قبل از شروع فصل پاییز باید انجام دهید. در این مقاله راهکارهایی برای ساماندهی خانه تان و آماده شدن برای پاییز ارائه می دهیم.

خانه تان را برای پاییز ساماندهی کنید

 

نگهداری از لباس های پاییزه

نگهداری از لباس های پاییزه

 برای ژاکت‎ها،چترها،کوله پشتی‎ها و کیف‎ها که در این فصل از سال روی هم انباشته می‎شوند از ایده‎ رستوران‎ها با آویزان کردن قلاب‎های دوبل در زیر سقف قفسه استفاده کنید.

 

 

کنترل بهم ریختگی‎ها در فصل پاییز

کنترل بهم ریختگی‎ها در فصل پاییز

پاییز یعنی روزهای کوتاه و کوتاه‎تر و فرا رسیدن تعطیلات در یک چشم برهم زدن. با ایده‎های سازماندهی ما در کوتاه‎ترین زمان ممکن همه چیز، از جمله شال گردن و روسری‎ها را مرتب کنید. آخرین باری که شما یک قفسه‎ی کلید دار داشتید زمانی بود که در آن کتاب‎های درسی و پوسترهای هنرمندان محبوب تان را در آن نگه می‎داشتید. اما امروزه این قفسه‎ها در خانه به عنوان مخزنی که بچه‎ها کوهی از اشیاء، کفش‎ها، وسایل ورزشی و غیره را نگهداری می‎کنند استفاده می‎شوند. از این قفسه ها برای کنترل به هم ریختگی های خانه تان استفاده کنید.

 

 

سازماندهی کفش های‎ خانوادگی

سازماندهی کفش های‎ خانوادگی

اگر وسایل ورزشی،کیفها و کفشها به طور مداوم زیر دست و پایتان را در خانه می‎گیرد به هر کس برای وسایلش یک جای مشخص بدهید. سبدهای مخصوص این کار را زیر یک نیمکت در اتاق نشیمن قرار دهید و یا آنها را در اتاق کفش بچینید. از چسباندن عکس برای مشخص کردن اینکه هر سبد به چه کسی تعلق دارد استفاده کنید.

 

 

از به هم ‎خوردگی جعبه کامواها جلوگیری کنید

از به هم ‎خوردگی جعبه کامواها جلوگیری کنید

برای خیلی از ما بافتندگی آرامش بخش است ولی وقتی کامواها بصورت اجتناب ناپذیری در هم گره می‎خورند این فعالیت برای ما کلافه ‎کننده می‎شود. یک روش برای جلوگیری از این پیچیدگی وجود دارد : قوطی‎های خالی شیرینی را جمع‎آوری کنید و از آنها برای نگهداری توپ‎های کاموا استفاده کنید.

 

 

محل نگهداری ریموت کنترل‎ها

محل نگهداری ریموت کنترل‎ها

پیدا کردن ریموت کنترل‎ها وقتی که بین کوسن‎ها روی مبل پنهان شده‎اند زمان زیادی را می‎گیرد. اگر به دنبال راه ساده‎تری برای نگهداری کنترل‎ها می‎گردید یک گلدان پهن و یا هرنوع ظرف زیبای دیگری روی میز گذاشته و تمام کنترل‎ها را در آن بریزید.

 

 

سبد دمپایی‎ها

سبد دمپایی‎ها

وقتی هوای سرد فرا می‎رسد سبدی پر از دمپایی‎ها و جوراب‎های گرم و نرم به عنوان خوش آمدگویی و انگیزه‎ای برای در آوردن چکمه‎های خیس برای مهمانان، جلوی در ب ورودی بگذارید.

 

 

سازماندهی فضای خانه تان با صندوق های فلزی

سازماندهی فضای خانه تان با صندوق های فلزی

صندوق‎های فلزی راه شیکی برای مرتب کردن اتاق نشیمن و کفش‎ها هستند. به این صندوق های فلزی قلاب‎هایی آویزان کنید و از آن برای آویزان کردن بارانی، شال‎گردن و چتر استفاده کنید. کلاه‎ها و دستکش‎ها به راحتی در صندوق جای می‎گیرند. این صندوق‎ها با قیمت‎های نه‎چندان گزاف در حراج‎های آنلاین موجود است. با رنگ کردن صندوق‎ها با اسپری سفید می‎توانید جلوه زیبایی به آنها بدهید.
یک مزیت : این صندوق ها مغناطیسی هستند، پس می‎توانید براحتی یادداشت‎ها و عکس‎های خود را به آنها بچسبانید.

 

 

از برگ های پاییزی برای مرتب کردن وسایل خیاطی استفاده کنید

از برگ های پاییزی برای مرتب کردن وسایل خیاطی استفاده کنید

با الهام از برگ های پاییزی و با پارچه های نارنجی، برگ های پاییزی در رنگ ها و شکل های مختلف را بریده و بدوزید. داخل این برگ ها را با خرده پارچه یا پنبه پر کنید.

 

 

سازماندهی چکمه‎ ها

سازماندهی چکمه‎ ها

آویزهای دست ساز شکل اصلی چکمه‎های بلند را حفظ و جای بیشتری برای شما ایجاد می‎کند. یک تکه چوب استوانه ای به قطر چکمه تان انتخاب کرده و بالای آن یک گیره نصب کنید. تمام این گیره ها را به یک میله پرده آویزان کنید.

 

 

ساماندهی باغ پاییزی

ساماندهی باغ پاییزی

برای ساماندهی به باغ پاییزی تان لوازم باغبانی تان را سر و سامان دهید. برای این کار با تکه پارچه بزرگی یک جیب بزرگ دوخته و آن را به چره دستی تان نصب کنید و تمام وسایل باغبانی تان را داخل آن بگذارید.

 

 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ