این محلول جرم گیر طبیعی را جایگزین وایتکس کنید!!!
حتما شما هم دوست دارید خانه‌ای تمیز و بدون لکه و کثیفی داشته باشید. اگر از جمله خانم‌های خانه داری هستید که به تمیزی و نظافت خانه اهمیت می‌دهید و مدام از مواد شوینده و به خصوص از سفیدکننده‌ها و وایتکس استفاده می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم به جای استفاده از این مواد سراغ شوینده‌های طبیعی بروید که کم عارضه‌تر هستند

محلول های جرم گیر خانگی برای خانه تکانی

_ به جای خیس کردن ظرف‌های چینی درون وایتکس برای جرم گیری، آن‌ها را درون مخلوطی از آب و سرکه سیب قرار دهید. کافی است برای هر لیتر آب یک لیوان سرکه در نظر بگیرید.

بیشتر بدانید : روش هایی برای یک خانه تکانی آسان و سریع به روش مارتا استوارت

_ برای از بین بردن لکه‌های چربی موجود روی دستمال‌ها و دستگیره‌های آشپزخانه، بهترین روش آن است که دستمال‌ها را به مدت یک ساعت درون مخلوطی از آب و نوشابه گازدار خیس کنید.

_ برای تمیز کردن شیشه‌های داخل خانه می‌توانید به جای استفاده از شیشه شوی‌های شیمیایی، از محلول آب و الکل صنعتی استفاده کنید. کافی است دو لیوان آب را با نصف لیوان الکل مخلوط و با کمک آن شیشه‌ها را پاک کنید.

این محلول جرم گیر طبیعی را جایگزین وایتکس کنید!!!
خانه تکانی,جرم گیری,جرم گیر طبیعی,این محلول جرم گیر طبیعی را جایگزین وایتکس کنید!!!

_ برای تمیز کردن دیواره داخلی مایکروویو می‌توانید لیموترش را از وسط نصف و پس از خارج کردن هسته‌های آن، از آن برای پاک کردن دیواره‌های چرب مایکروویو استفاده کنید. بعد از این کار با دستمال مرطوب سطح آن را پاک کنید.

_ با تهیه مخلوطی از جوش شیرین، آب و چند قطره لیموترش تازه، می‌توانید شوینده‌ای قوی و موثر برای شست و شو و جرم گیری سینک دستشویی تهیه کنید و با کمک آن سینک را برق بیندازید.

_ با ترکیب یک استکان نوشابه و الکل، می‌توانید یک ترکیب فوق العاده قوی برای از بین بردن جرم سنگ‌های روی کابینت و سرامیک‌های آشپزخانه تهیه کنید.



بیشتر بدانید : یک خانه تکانی اصولی با چند فوت و فن ساده!!

  بیشتر بدانید : در خانه تکانی نوروزی حتما این نکات مهم را بدانید!!

  بیشتر بدانید : 7 قسمت از خانه که باید سالی یک بار خانه تکانی کنید!!

  بیشتر بدانید : آشپزخانه تکانی در 20 دقیقه!


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : khorasannews.com