اجاق گاز شیشه ای رومیزی را چگونه برق بیندازیم؟
شما هم از آن دسته از کسانی هستید که نمیدانید چگونه اجاق گاز شیشه ای آشپزخانه تان را براق و مثل روز اولش کنید در این مطلب با ما همراه باشید

چگونه اجاق گاز رومیزی شیشه ای را براق کنیم؟

بخاطر اینکه اجاق گاز خانه تان چرب نشود از تهیه غذای مورد علاقه تان خودداری می کنید نگران نباشید ما شما را راهنمایی می کنیم تا به راحتی اینکار را انجام دهید و از شر چربی های اجاق خلاص شوید.

ابتدا سر شعله ها و تمام چدن های روی اجاق را برداشته و میله های اجاق را درون آب داغ و تاید گذاشته تا تمام چربی های ان بیرون بیاید و بعد از چند دقیقه با اسکاج ان را تمیز نمایید و بعد خشک کنید.

صفحه شیشه ای اجاق را با با پنبه آغشته به الکل پاک کنید و بعد از اینکار برای براق شدن صفحه گاز از شیشه پاک کن و دستمال جادویی یا نانو استفاده نمایید.

زمانی که شیر روی اجاق سر می رود وحالت سوخته ای برروی صفحه اجاق نمایان می شود شعله را خاموش کنید و روی آن را حوله خیس بگذارید بعد از سرد شدن آن را تمیز کنید. خواهید دید که سوخته شیر به راحتی  با دستمال نم پاک می شود.

 هودهای شیشه ای را نیز به همین روش براق کنید. دقت کنید حتما از دستمال نانو استفاده کنید تا لکی روی اجاق نماند.

هیچ وقت نگذارید چربی ها روی اجاق ماندگار شوند و زود پاکش کنید شما به کمک پاک کننده های چند منظوره و دستمالهای جادویی به راحتی می توانید اجاقی تمیز و براق داشته باشید.

از پاک کننده های چند منظوره به جای دستمال الکلی نیز می توان استفاده کرد.




بیشتر بدانید : برق انداختن اجاق گاز با چند ترفند ساده خانگی!!



گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع :  datees.ir