تمیز کردن مایکروویو با دو روش ساده
تمیز کردن مایکرووی برای تمامی خانم های خانه یکی از سخت ترین کارها است. در این مطلب به شما آموزش می دهیم با دو ماده غذایی به‌ راحتی مایکروویو خود را از تمیزی برق بیندازید.

دو روش برای تمیز کردن مایکروویو

تمیز کردن مایکروویو با توجه به قرار گرفتن مواد غذایی در آن بسیار ضروری است، در این مطلب به شما آموزش می دهیم با دو ماده غذایی به‌ راحتی مایکروویو خود را از تمیزی برق بیندازید. بیشتر افرادی که از مایکروویو  استفاده می‌کنند، همواره با تمیز کردن آن مشکل دارند و آن را کاری طاقت‌فرسا و دشوار می‌دانند. در واقع فضای کوچک و وجود شکاف‌های فراوان در آن، تمیز کردن مایکروویو را دشوار می‌کند و به همین دلیل افراد در بیشتر اوقات تمیز کردن آن را به تعویق می‌اندازند تا حدی که دیگر تقریبا این کار ناممکن می‌شود. اما در این جا راهی بسیار ساده و ارزان‌قیمت و در عین حال بسیار سریع را توضیح می‌دهیم تا از این طریق با آرامش و بدون هیچ گونه نگرانی بتوانید مایکروویو خود را تمیز کنید.
برای این کار به یک کاسه، مقداری آب و آب لیمو یا سرکه نیاز دارید. یکی از این دو ماده باید استفاده شود و بسیاری از افراد لیمو را به علت بوی خوب آن انتخاب می‌کنند اما به هر حال عملکرد هر دو مشابه است. برای این کار درون کاسه‌ای آب لیمو و کمی آب بریزید، بهتر است که از لیموی تازه استفاده کنید. مقدار آن باید یک چهارم فنجان باشد یا اگر می‌خواهید آب خود لیمو را بگیرید، نصف لیمو کافی است. این کاسه را درون مایکروویو بگذارید و آن را در دمای نسبتاً بالا به مدت پنج دقیقه روشن کنید. سپس به مدت 2 تا 3 دقیقه آن را در همان حالت بگذارید و بگذارید تا بخار آن کار خودش را انجام دهد.


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : yjc.ir