در باغ برای ایجاد یك داربست برای آویزان كردن گیاهان بالا رونده مثل رز ، كلماتیس یا انواع پیچك ها از یك سری مشبك های چوبی آماده در بازار استفاده می شود .
در فصل بهار تنها برای مدت كوتاهی شكوفه ها آذین بخش شاخه های درختانند . در این بین  عمر شكوفه های درخت گیلاس بسیار كمتر است . مگر اینكه خلاقیت به خرج داده و با نقاشی بر كاغذ پوستی یا چرم تصویری ماندگار از شكوفه های گیلاس خلق نمایید و در همه طول سال از دیدن این تصویر لذتی مضاعف ببرید . 
   
1 -  گلهای مغناطیسی 
با چسباندن گلهای مغناطیسی بر روی رومیزی اتان را تزیینی بهارگونه ببخشید . 

 

2 -
روكشی برای حباب لامپ
با چسباندن كاغذهایی  زیبا بر روی حباب های ساده آباژور و روشن كردن آن جلوه ای تازه به زندگیتان  ببخشید . 
    

3 -
چهار پایه های كنفی 
یك جفت چهارپایه چوبی ساده كه با استفاده از كلافی ساده از طناب جلوه براق تازه ای پیدا می كند .


4 -
زیر بشقابی هایی برای دو نفر 
غالباً رو میزی ها حالتی دكوری و تزیینی دارند اما گاهی اوقات هم جنبه كاربردی هم پیدا می كنند . برای برگرداندن رومیزی به داخل زیر بشقابی های مشترك برای مشتریانی كه بصورت ضربدری با یكدیگر نشسته اند باید بصورت افقی و در امتداد میزچیده شوند . 
 
 
 5 - والان  دستمالی 
سبك طراحی شده از دستمال گردنهای مردانه تاثیر بیشتری از سبك طراحی شده از جیب دارد. می توان از چند تا دستمال نو یا تعدادی از دستمال های درجه یك  را گیره زده  و ب عنوان والان از چوب پرده آشپزخانه آویزان كرد . 
 
6 - رویه میز طلایی با گلهای گل ساعتی – پیچك 

7 - قابهای مشبك 
در باغ برای ایجاد یك داربست برای آویزان كردن گیاهان بالا رونده مثل رز ، كلماتیس یا  انواع پیچك ها از یك سری مشبك های چوبی آماده در بازار استفاده می شود . در فضای داخلی منزل می توان با   چند تا از این شبكه ها قابی برای گلهای خشك شده  درست كرد  و به عنوان تابلوهای دیوار كوب تزیینی مورد استفاده قرار داد


8 -
یك رو تختی جدید 
تصمیم در مورد اینكه كدام یك از موارد بد نما و بد منظره است خیلی سخت است. یك تخت خواب در معرض دید یا  والانهای پر زرق و برق گرد و غبار گرفته . یك راه آسان  و كم هزینه برای درست كردن رو تختی انداختن یك پارچه چهار گوش بر روی تخت است .  

 

9 -
جعبه های خانه سازی اریگامی 
با چیدن جعبه ها بر روی هم یك برج بسازید، خانه های این برج برای نگهداری جواهر آلات ، گیره های مرتب كردن كاغذ  و دادن هدیه بسیار مناسب است . بر روی هر جعبه یك كارت مخصوص لوازم موجود در آن جعبه بچسبانید . 
   

10 -
پادری دست دوز 
با استفاده از یك حصیر كه پلاك خانه تان را نمایش می دهد به مهمانانتان خوش آمد بگویید و مطمئن شان كنید كه زنگ را درست زده اند . 


11 -
سطل های شیر قدیمی 
 از سمساری یا فروشگاه لوازم كشاورزی یك سطل شیر قدیمی لعابی كه جلوه ای روستا گونه دارد تهیه نمایید .  با كاشتن سرخس های شمشیری برگ  و گیاهان مشابه در این سطل ها آنها را به گلدانهای زیبایی تبدیل نمایید . در صورتی كه سطل خیلی گود است یك سطل پلاستیكی را بصورت وارونه در داخل آن قرار داده  و گل را بر روی سطل پلاستیكی قرار دهید . 

 

12 -
پارتیشن هایی گلدار 
آویزان شدن پیچك یاس سفید  با سایه ای واضح و درجه مغز پسته ای در این پارتیشن  تصویر كاشی های نقاشی شده را به ذهن متبادر می كند .  

 
 
 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ
مطالب پیشنهادی : 
نقاشی سه بعدی روی دیوار
سفر با یک حباب شفاف را تجربه کرده اید ؟!
ایده هایی برای کف پوش آشپزخانه
جدیدترین مدلهای پرده برای فضاهای مختلف
دفترکار شما این شکلیه ؟